کد خبر: 1032352
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ زنی جوان و مصدومیت سه مرد جوان بر اثر تصادف شدید پژو ۲۰۶ در بزرگراه آزادگان خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیدجلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۵۳ (دوم دی)، یک مورد حادثه خودرویی در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، بعد از اتوبان ساوه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین، حین حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی و عبور از جوی آب کنار جاده، وارد فضای خاکی کنار جاده شده و پس از طی مسافتی ۱۰ تا ۱۲ متری، وارد یک کارگاه آهن‌آلات شده است.

وی تصریح کرد: خودروی مذکور در نهایت در برخورد با حجم زیادی از آهن‌ها تقریباً متلاشی و متوقف شده بود.

ملکی ادامه داد: چهار سرنشین خودروی پژو ۲۰۶ در وضعیت بسیار ناایمن در خودروی متلاشی شده محبوس بودند که آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی، عملیات بریدن قطعات خودرو، رهاسازی و نجات سرنشینان محبوس شده را آغاز کرده و پس از دقایقی تلاش موفق شدند هر چهار نفر را (یک خانم و سه مرد جوان) از خودرو خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: این افراد تحویل عوامل اورژانس شدند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد زن جوان جان باخته و سه مرد جوان نیز درحالیکه به شدت مصدوم شده بودند، به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی یادآور شد: در نهایت محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات به پایان رسید.
 
یک کشته و ۳ مصدوم بر اثر تصادف شدید پژو ۲۰۶ +عکس
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار