کد خبر: 1032107
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
به همت معاونت اجتماعی و مشارکت‌ها محقق شد
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری از ویژ‌ه‌‌ برنامه‌‌های متنوع به مناسبت شب یلدا و با مشارکت ادارات اجتماعی و فرهنگی مناطق و شورای اجتماعی محلات خبر داد.

 رضا دانایی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری با اشاره به برنامه‌های حمایت محور معاونت اجتماعی و مشارکت‌ها به مناسبت «شب یلدا»، اظهار کرد: به دلیل وضعیت مشهد و ضرورت عدم برگزاری دورهمی و تجمع در شب یلدا، تصمیم گرفتیم که برنامه‌های خود را در قالب بسته‌های حمایتی برای گروه‌های در معرض آسیب‌های اجتماعی ارائه کنیم.

وی افزود: مناطق سیزده‌گانه با تهیه این اقلام حمایتی و شورای اجتماعی محلات با توزیع و تأمین بخشی از این بسته‌ها در کنار معاونت اجتماعی و مشارکت در ویژه برنامه «یلدای همدلی» حضور داشتند.

دانایی با اشاره به جزییات برخی از این اقدامات حمایتی تصریح کرد: اهدای پک بهداشتی به خیریه امام صادق (ع) توسط منطقه یک، اهدای پک بهداشتی و میوه به خانواده‌های دارای معلولیت مدارس مولوی و توان‌خواهان حضرت خدیجه (ص) به همت منطقه دو، اهدای پوشاک به بیمارستان حجازی و پک بهداشتی برای مددجویان اورژانس اجتماعی بشارت توسط منطقه سه نیز صورت گرفت.

وی بیان کرد: اهدای پک میوه به گرمخانه منطقه، توزیع پک بهداشتی در موسسه معلولان ذهنی ضامن آهو در منطقه پنج، اهدای پک میوه و شیرینی در مرکز کودکان کار صدف و مرکز نگهداری از دختران گل نرگس در منطقه ۶ بخش دیگری از برنامه‌های یلدای همدلی است که توسط مناطق اجرا می‌شود.

دانایی اضافه کرد: اهدای هدیه مرکز نگهداری از پسران و دختران با نیازهای ویژه در منطقه هفت، اهدای پک میوه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست در منطقه هشت، اهدای پک بهداشتی در دو مرکز خیریه واقع در منطقه ۹ و اهدای پک میوه به دو تشکل مردم‌نهاد در منطقه ۱۰ نیز توسط ادارات اجتماعی و فرهنگی مناطق صورت می‌گیرد. همچنین پک بهداشتی و میوه در دو مرکز توان یابی آرم و کوثر در منطقه ۱۲ و بسته بهداشتی و میوه به خانواده دانش آموزان مدرسه شبانه‌روزی حاج رضا مقدم در منطقه ثامن از دیگر اقدامات مناطق در شب یلدا خواهد بود.

معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: 210 جفت جوراب گرم و پک میوه به مددجویان مرکز ترک اعتیاد زندگی دوباره مهرپویان مشهد، 150 عدد پک میوه به کانون اصلاح و تربیت استان و 116 جفت جوراب گرم هم ویژه مددجویان گرم‌خانه‌ها توسط معاونت اجتماعی و مشارکت‌های این سازمان اهدا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار