کد خبر: 1029331
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

بهترین سایت خرید و فروش خودرو

رپورتاژ آگهی/ یکی از موضوعاتی که هنگام خرید و فروش خودرو ممکن است ذهن شما را درگیر کند، دستیابی به قیمت واقعی و روز خودروی مورد نظر است. البته یکی از راه‌ها، مراجعه به نمایشگاه‌های اتومبیل سطح شهر و یا دوستان و آشنایان است که قیمت‌ها را پرس‌وجو کنید. ولی می‌توان به یک سایت خرید و فروش خودرو مثل همراه مکانیک مراجعه کرد و از آنجا قیمت خودروی مورد نظر را به دست آورد. در حال حاضر استفاده از سایت‌های خرید و فروش خودرو یکی از راه‌های سریع برای دستیابی به قیمت خودرو است. ما در این نوشتار قصد داریم 3 خودروی شاسی بلند خوش‌فروش را به شما معرفی کنیم که می‌توانید با کمک سایت‌ها قیمت و انواع مشخصات آن‌ها را به طور لحظه‌ای و روزانه مشاهده کنید.

چانگان CS35

 در سال ۱۳۹۳ شاسی بلند چینی چانگان CS35 به بازار ایران معرفی شد. این خودرو در آغاز با استقبال خوبی از سوی ایرانیان مواجه نشد. علت آن در خدمات پس از فروش ضعیف شرکت مونتاژ کننده و قیمت بالای خودرو است. طوری که قیمت چانگان CS35 نسبت به قیمت خودروهای خارجی دیگر نسبتاً بالاتر بود.

 مشکل بعدی کمبود قطعات یدکی خودرو در ایران بود. البته سال ۱۳۹۵ خودروی چانگان توانست با تغییراتی و ایجاد بهبودی در خدمات پس از فروش رضایت خریداران را به سمت خود کسب کند و جزء خودروهای پرفروش قرار بگیرد. ولی هنوز هم بعد از گذشت حدود ۶ سال از ورود این شاسی بلند چینی به ایران مشکل کمبود قطعات یدکی آن وجود دارد.

  این شاسی‌بلند امکانات رفاهی مناسبی روی خودرو نصب کرده است. از نظر فنی هم در وضعیت مناسبی قرار دارد و یک شاسی ‌بلند شهری مناسب خانواده محسوب می‌شود. چانگان CS35 در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک تولید شده است. نسخه دنده‌ای موجود از آن در ایران مربوط به سال ۹۶ است و قیمتی در حدود 340 میلیون تومان دارد. با توجه به اینکه قیمت خودروهای خارجی نیز طی تورم حال حاضر افزایش یافته است، قیمت چانگان نیز تحت تاثیر این افزایش قیمت قرار گرفته است. به طوری که مدل‌های سال 95 تا 97 آن در نسخه اتوماتیک به ترتیب از سال 95  معادل 370 میلیون، 390 میلیون، 420 میلیون تومان قیمت دارد.

 جک S5

بهترین سایت خرید و فروش خودرو

جک S5 در دو مدل اتوماتیک و دنده‌ای در بازار ایران به فروش می‌رسد. البته تفاوت این دو نسخه از نظر ظاهری چندان زیاد نیست و فقط سایز رینگ‌ها با هم تفاوت دارد. ولی از نظر ایمنی و رفاهی نسخه اتوماتیک دارای امکانات و تجهیزات بیشتری است که از جمله آن‌ها می‌توان به تهویه اتوماتیک، سنسور پارک جلو و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

 شرکت خودروسازی جک یکی از خودروسازان موفق چینی است که با عرضه این مدل جک در ایران با فروش خوبی مواجه شد. شرکت کرمان ‌موتور نیز مونتاژ و عرضه این خودرو را در ایران بر عهده دارد. جک S5 با توجه به امکانات خوبی که بر روی خودرو دارد، خریداران زیادی در ایران دارد و بازارش پر رونق است. همچنین ظاهر زیبای خودرو از دلایل علاقه خریداران به این شاسی بلند چینی است.

 از نظر قیمت خودروهای خارجی جک S5 نسبت به بسیاری از شاسی بلندهای خارجی با توجه به امکانات ایمنی رفاهی و شکل ظاهری خوبی که دارد درسطح قیمتی مناسبی قرار گرفته است. این خودرو همچنین با ورود نسخه اتوماتیک آن به بازار بیشتر مورد توجه قرار گرفته، به طوری که اشکالات نسخه دنده‌ای دیگر در آن وجود ندارد. قیمت نسخه اتوماتیک جک S5 با توجه به سال ساخت از 430 میلیون تا 580 میلیون تومان متغیر است.

  تیگو 7

بهترین سایت خرید و فروش خودرو

مونتاژ تیگو 7 در ایران توسط شرکت مدیران خودرو صورت می‌گیرد و از سال ۱۳۹۶ این نسخه از شاسی بلند را به بازار ایران معرفی کرده است. برخی خصوصیات موجب متمایز شدن تیگو ۷ در بازار ایران شده است و به تبع آن قیمت بالایی نیز دارد. با توجه به پیشینه تیگو ۵ که در ایران خوش درخشیده و کارنامه خوبی داشته، باعث شده توجه خریداران ایرانی به سمت تیگو 7 نیز مثبت باشد.

 چری تیگو ۷ با موتور ۴ سیلندری خود توان تولید ۱۴۷ اسب بخار دارد و سوختی معادل ۶.۵ لیتر مصرف می‌کند. حداکثر سرعت این شاسی ‌بلند مرغوب چینی ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است. امکانات ایمنی خوبی نیز بر روی خودرو سوار است و طراحی مدرن و زیبای خودرو در نمای ظاهری موجب توجه بیشتر خریداران به آن می‌شود.

 شاسی بلند چینی تیگو 7 در مدل‌های سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ در ایران وجود دارد. درمیان قیمت خودروهای خارجی، چری تیگو ۷ دارای قیمت بالایی است به طوری که مدل سال ۹۶ آن با قیمت روز 650 میلیون در بازار معامله می‌شود ولی اگر قصد خرید چری تیگو مدل سال 99 را دارید، با توجه به قیمت‌های روز این خودرو باید مبلغی معادل 840 میلیون بپردازید.

با همراه مکانیک بدون ریسک معامله خرید و فروش خودرو انجام دهید

اگر تصمیم گرفته اید که به جای ریسک در خرید و فروش خودرو یک راهکار مطمئن و بدون دردسر را انتخاب نمایید، می توانید به وبسایت همراه مکانیک موسس اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده در کشور مراجعه کنید. با مراجعه به وب سایت همراه مکانیک میتوانید به راحتی درخواست فروش خودروی خود را ثبت کرده تا کارشناسان این شرکت در کمترین زمان ممکن با شما تماس حاصل کنند. پس از تماس کارشناسان همراه مکانیک در زمان تعیین شده برای کارشناسی خودروی شما مراجعه کرده و پس از آن خودروی شما در نمایشگاه همراه مکانیک قرار خواهد گرفت.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار