کد خبر: 1028647
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
فرمانده انتظامي شهرستان برخوار:
سرهنگ" نعمت خليلي" گفت: فردی که با بستن دست و پای یک زن میانسال طلاجات وی به ارزش یک میلیاد و 500 میلیون ریال را از منزلش سرقت کرده و متواری شده بود در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان برخواردر تشريح جزئيات اين خبر به پایگاه خبری پلیس گفت: در پي وقوع سرقت به عنف زيور آلات زني ميانسال درشهرخورزوق برخوار که طي آن سارق شبانه وارد منزل شاکيه شده و با بستن دست و پای وی و سرقت طلاجاتش کرده بود ، موضوع دستگيري سارق به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان پليس آگاهي فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار قرار گرفت.

وي افزود: بلافاصله با توجه به حساسيت موضوع کارآگاهان پليس آگاهي تحقيقات خود را براي شناسايي سارق آغاز و با جمع آوري دلايل و شواهد علمي موجود موفق شدند هويت سارق را شناسايي و در کمترین زمان با هماهنگي مقام قضائي متهم را طی عمليات ضربتي  در مخفیگاهش دستگير کنند.

سرهنگ"خليلي" تصريح کرد: اين متهم پس از انتقال به پليس آگاهي و رو برو شدن با ادله محکم پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند صراحتاً به بزه ارتکابي اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی طلاجات مسروقه توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است اظهار داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارق طلاجات را به فروش رسانده و پول را به حساب خود واریز کرده که با هماهنگی های قانونی حساب وی مسدود و نسبت به بازگرداندن اموال به مال باخته اقدام شد.

فرمانده انتظامي شهرستان برخوار  با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی  خاطر نشان کرد:  از شهروندان مي خواهيم ضمن رعايت هشدارهاي انتظامي از نگهداري پول، ارز و زيور آلات مازاد بر نياز همراه خود و داخل منزل خودداري و آنها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر