کد خبر: 1025592
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
تدابیر بهداشتی حرم مطهر رضوی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران تشدید شد.

صبح دیروز 11 آبان ماه با ورود امکانات نوین ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات ضد عفونی حرم مطهر رضوی بصورت گسترده با حضور محمدمهدی برادران مدیرعالی حرم مطهر رضوی و امیر رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور انجام شد.
محمدمهدی برادران در حاشیه اجرای این عملیات ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، طبق تاکید تولیت آستان قدس رضوی بر تشدید دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی، شورای بهداشت حرم مطهر با همکاری قرارگاه منطقه‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور عملیات ضدعفونی اماکن متبرکه رضوی را انجام داد.

مدیرعالی حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه طبق آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی به خصوص رعایت ماسک زدن بیش از 90 درصد است، افزود: آستان قدس رضوی در راستای حفظ سلامت زائران حضرت امام رضا(ع) بر رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی تاکید دارد.

برادران با اشاره به استفاده مدیریت حرم از ظرفیت نخبگانی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه بهداشت و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حرم مطهر رضوی، افزود: حاصل این ارتباطات و همکاری‌ها، تولید با کیفیت مواد ضدعفونی بر پایه مواد گیاهی و بهره‌گیری از دستگاه‌های ضدعفونی هوشمند در حرم مطهر رضوی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور در حاشیه این عملیات در گفت‎وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، ماموریت همکاری با وزارت بهداشت و سایر نهاد‌ها در راستای تامین امنیت سلامت مردم، به ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده است.

امیر رضا آذریان خاطرنشان کرد: دلدادگان به اهل‌بیت(ع) از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی اطمینان خاطر داشته باشند چرا که آستان قدس رضوی با همکاری این قرارگاه اماکن متبرکه رضوی را به صورت مداوم ضدعفونی می‌کند. از همین رو این ماموریت و همکاری را تا زمانی که ویروس منحوس کرونا از سراسر کشور رفع شود ادامه خواهیم داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار