کد خبر: 1025056
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
اعتماد بی‌جای مرد جوان به دو فروشنده واکسن تقلبی درمان کرونا در فضای مجازی ممکن بود به قیمت جان پدرش تمام شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران توضیح داد: چند روز قبل مردی به مأموران پلیس فتا تهران خبر داد که در دام مردی فریبکار گرفتار شده است. او توضیح داد: پدرم چند روز قبل به بیماری کرونا مبتلا شد و وضعیت سلامتش رو به وخامت گذاشت. من هم او را به بیمارستان منتقل کردم و به دنبال دارویی برای کنترل بیماری او بودم. هنگام جست‌وجو در فضای مجازی متوجه شدم که یک نفر واکسنی برای درمان بیماری کرونا معرفی کرده‌است که با شماره تلفن او تماس گرفتم. مردی که به تماسم جواب داد گفت که سه واکسن برای درمان بیماری در اختیار دارد که هر سه را به مبلغ ۵۱ میلیون تومان می‌فروشد که به او اعتماد کردم و پول را به حسابش واریز کردم و واکسن‌ها را تحویل گرفتم. بعد هم راهی بیمارستان شدم و دارو‌ها را به پزشک معالج دادم. او بعد از بررسی واکسن‌ها گفت که سه واکسن تقلبی است و در صورت تزریق به پدرم او فوت می‌شد.

بعد از مطرح شدن شکایت کارآگاهان پلیس‌فتا با اطلاعاتی که شاکی در اختیارشان گذاشت در این باره تحقیق کرده ومتوجه شدند که متهم با ایجاد کانال و گروه تلگرامی با موضوع خرید و فروش داروی کرونا با مبلغ بالا در حال فروش دارو‌های تقلبی به بیماران و خانواده آن‌ها است که متهم را بازداشت و در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی دارو‌های تقلبی کرونا کشف کردند.

متهم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل از زندان آزاد شدم و باتوجه به شیوع بیماری کرونا با همکاری یکی از دوستانم که در داروخانه کار می‌کند با راه‌اندازی یک کانال و گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی در تلگرام تبلیغ می‌کردیم و دارو‌های تقلبی را به عنوان داروی کرونا با مبالغ بالا می‌فروختیم. دارو‌ها را دوستم تهیه می‌کرد و من از محتویات داخل دارو‌ها و واکسن‌ها بی‌اطلاع بودم. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت همدست وی هم بازداشت شد. سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار