کد خبر: 1023996
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
فریدون حسن
این ره که شما می‌روید به ترکستان است! روی صحبتمان با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است، به‌ویژه نمایندگان کمیته ورزش و فوتبال آن. قبلاً هم گفتیم و نوشتیم که مجلس را با ورزشگاه اشتباه نگیرید، اما گویا فایده‌ای نداشته و آقایان نماینده چنان جوزده شده‌اند که هیچ صدایی را نمی‌شنوند.

گواه این ادعا هم همین حضور پی‌در‌پی سرخابی‌ها با عناوین مختلف مقابل ساختمان بهارستان یا داخل آن است. روز‌های هفته بین دو باشگاه تقسیم شده، یک روز هواداران استقلال می‌روند جلوی مجلس و روز دیگر هواداران پرسپولیس، بعد نوبت به حضور در داخل مجلس می‌رسد؛ یک روز پیشکسوتان پرسپولیس و روز دیگر ریش سفید‌های استقلال، به همین ترتیب اعضای هیئت مدیره دو تیم و خلاصه آدم‌های باربط و بی‌ربط به استقلال و پرسپولیس، البته فراموش نکنیم که گویا بهارستان‌نشینان هم از وضعیت موجود چندان ناراضی نیستند و دوست دارند که اینگونه بیشتر در چشم باشند.

خدمت عزیزان نماینده قبلاً عرض کردیم و باز هم می‌گوییم که ورزش کشور فقط در فوتبال خلاصه نمی‌شود و فوتبال هم صرفاً این دو تیم نیستند. آقایان نماینده بهتر است در این ایام که انواع و اقسام جلسات با این دو تیم دارند، نگاه مختصری هم به پرونده قطور فساد در فوتبال بیندازند تا متوجه شوند بخش اعظم این پرونده مربوط به تخلفات همین دو تیم است. دو تیمی که حالا برای بیت‌المال‌خوری ظاهراً راه جدیدی پیدا کرده‌اند که پیشکسوت یکی از آن‌ها به راحتی ادعا می‌کند باید سالی ۵۰۰، ۶۰۰ میلیارد تومان به هر کدام از این دو تیم اختصاص دهند.

طبیعی است وقتی نماینده فراکسیون ورزش مجلس به دنبال دیده شدن باشد و بیشتر از اینکه درد ورزش را داشته باشد به دنبال چیدن ترکیب کادر فنی پرسپولیس یا ارنج بازیکنان استقلال است، چنین اوضاعی نیز رقم می‌خورد. جلسات بی‌حاصل و صرفاً نمایشی برای سرگرم کردن هواداران دو باشگاه، آن تعدادی هم که به اسم هوادار می‌روند جلوی مجلس، همه خوب می‌دانیم که چه کسانی هستند، والا هوادار اصلی پرسپولیس و استقلال در این روز‌های سخت کرونایی و مشکلات وحشتناک اقتصادی اینقدر خودش درد و رنج نان شب دارد که غصه دریافت‌های چندین میلیاردی بازیکنان دو تیم را نخورد. اما در این میان مانده‌ایم که چگونه به نمایندگان همین هواداران اصلی در مجلس بفهمانیم که راهی که می‌روند اشتباه است.

واقعیت این است که این شوی دسته‌جمعی که به نام حمایت از پرسپولیس و استقلال با بازی عده‌ای هوادارنما، پیشکسوت، مدیر، بازیکن و البته نمایندگان مجلس به راه افتاده تنها برای دست‌درازی بیشتر به بیت‌المال است و بس، والا خوب می‌دانیم که تمامی این کار‌ها نه دردی از ورزش دوا می‌کند و نه اصولاً ارتباطی به دغدغه‌های ورزش دارد، فقط عده‌ای می‌خواهند بیشتر دیده شوند و خود را محبوب کنند و عده‌ای هم می‌خواهند بیشتر از اینکه تاکنون خورده‌اند و برده‌اند، بیت‌المال را به تاراج ببرند.

در یک کلمه بهارستان‌نشینان راه را اشتباه می‌روند. تکرار می‌کنیم ورزش کشور فقط در فوتبال و پرسپولیس و استقلال خلاصه نمی‌شود و برگزاری این جلسات و دورهمی‌های بی‌فایده دردی را از این ورزش پردرد و معضل، آن هم در فاصله یک سال تا المپیک دوا نمی‌کند. کافی است خوب نگاه کنید و فقط به دیده شدن خودتان فکر نکنید. همین حالا صدای اعتراض بسیاری از المپیکی‌ها و مدال‌آوران از بی‌توجهی‌ها درآمده و بلند است، اما گویا در این مجلس هم رشته‌ای که زورش برای دیده شدن بیشتر می‌رسد، فوتبال است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار