کد خبر: 1023161
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
پسر معتادی که مادرش را در جریان درگیری به قتل رسانده بود، محاکمه می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: فروردین سال‌۹۸، مرد جوانی مأموران پلیس پایتخت را از مرگ مادرش باخبر کرد و گفت: «امروز من و خواهرم در خانه نبودیم و مادرمان تنها بود. ساعتی قبل وقتی وارد خانه شدم با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدم و دیدم مادرم خودش را از نرده‌های راه‌پله آویزان کرده است. بلافاصله مادرم را پایین آوردم، اما او از نفس افتاده‌بود.» با ثبت این توضیحات مأموران به محل حادثه رفتند و جسد توران ۶۱‌ساله را برای علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی فرستادند.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه مأموران در بررسی محل حادثه قطرات خون زن سالخورده را کشف کردند که همین سرنخی شد تا فرضیه خودکشی یا قتل در دستور کار قرار بگیرد تا اینکه کارشناسان پزشکی قانونی علت فوت را خفگی اعلام کردند و فرضیه خودکشی را رد کردند.

به این ترتیب پرونده با موضوع قتل عمد در دستور کار قرار گرفت و پسر آن زن به نام کامران مورد بازجویی قرار گرفت. کامران که معتاد به مواد مخدر بود ابتدا مدعی شد از قتل اطلاعی ندارد تا اینکه در روند بازجویی با اعتراف به قتل در شرح ماجرا گفت: «بعد از فوت پدرم من و خواهرم با مادرم زندگی می‌کردیم و دیگر برادرانم ازدواج کرده بودند. مادرم و خواهرم به خاطر اعتیادی که داشتم همیشه با من درگیر بودند. این گذشت تا اینکه متوجه شدم مادرم خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردیم را به نام خواهرم سند زده است. همین بهانه‌ای شد تا از آن‌ها کینه بگیرم و رابطه‌ام با آن‌ها خیلی سرد شود.»

متهم درباره قتل گفت: «آن روز خواهرم در خانه نبود که با مادرم درگیر شدم. به او گفتم نباید خانه را به نام خواهرم سند می‌زد، اما او شروع به داد و فریاد کرد. با این رفتار عصبانی شدم و او را هل دادم که سرش به دیوار راه پله‌ها خورد و از سرش خون جاری شد. از ترس او را رها کردم و به اتاقم رفتم و خوابیدم. وقتی از خواب بیدار شدم به راه پله‌ها برگشتم، اما با جسد مادرم روبه‌رو شدم که از نفس افتاده بود.»

متهم در آخر گفت: «برای گمراه کردن پلیس، طنابی را دور گردن مادرم پیچیدم و او را از نرده‌های راه پله آویزان کردم، سپس طناب را بریدم و مادرم روی زمین افتاد.»

با اقرار‌های مرد جوان، متهم بعد از بازسازی صحنه جرم با اعلام رضایت از سوی برادرانش، اما با درخواست قصاص از سوی خواهرش راهی زندان شد و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
به این ترتیب متهم بعد از تعیین شعبه به زودی در شعبه دهم دادگاه محاکمه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار