کد خبر: 1021194
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
با توجه به شیوع ویروس کرونا انجام شد؛
از ابتدای مهرماه مسابقات آمادگی جسمانی ویژه آقایان محلات منطقه ۴ به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا حداکثر ۱۵ مهرماه با ارسال و بارگزاری کلیپ‌های خود از انجام حرکات این رشته ورزشی در سایت sport.mashhad.ir، در این مسابقه شرکت کنند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و پرهیز از برگزاری تجمعات، مسابقات آمادگی جسمانی محلات منطقه 4 ویژه آقایان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
سلامتی و تندرستی مهمترین منفعت ورزش برای شهروندان در زمان خانه نشینی به دلیل شیوع ویروس کرونا است که ارائه آموزش ها و مسابقات ورزشی به صورت مجازی توسط مدیریت شهری این امر را تسهیل می بخشد.
با توجه به شرایط حال حاضر، از ابتدای مهرماه مسابقات آمادگی جسمانی ویژه آقایان محلات منطقه 4 به صورت مجازی برگزار می شود و علاقمندان می توانند تا حداکثر 15 مهرماه با ارسال و بارگزاری کلیپ های خود از انجام حرکات این رشته ورزشی در سایت sport.mashhad.ir، در این مسابقه شرکت کنند.
این مسابقه در 5 رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان در دو طیف سنی مختلف و پیشکسوتان در حال برگزاری است و در پایان به نفرات اول تا سوم در هر رده سنی جوایزی اهدا می گردد.
ملاک داوری دراین مسابقه رکورد زمانی ثبت شده در پایان حرکات می باشد و دراز و نشست، پرش با پا، شنای سوئدی، طناب زدن از حرکات پیشنهادی برای ارسال است.
شایان ذکر است انجام حرکات توسط شرکت کنندگان باید به صورت پیوسته و بدون نقص در کلیپی حداکثر به مدت سه دقیقه ضبط و ارسال شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار