کد خبر: 1021062
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
هزینه آموزش تعمیرات موبایل به موارد مختلفی بستگی دارد که نوع دوره و همچنین سطح آن بر این مورد تاثیرگذار است. برای اینکه بتوان به بهترین هزینه و دوره دست یافت باید در مراکز آموزشی معتبر ثبت نام نمود. ما در ادامه متن در این مورد مطالبی مهم ارائه می دهیم.

رپورتاژ آگهی/ هزینه آموزش تعمیرات موبایل به نوع دوره و همچنین سرفصل های آموزشی آن بستگی دارد. موبایل ها یکی از وسایل مهم زندگی امروزی به شمار می روند که دامنه استفاده از آنها محدود به یک تلفن ساده نیست، و با استفاده از آنها می توان امورات مختلف دیگری را نیز انجام داد.

هزینه و قیمت آموزش تعمیرات موبایل چقدر است؟

تلفن های همراه امروزی و مخصوصا نمونه های هوشمند نسبت به تلفن های قدیمی پیچیدگی های ساخت خاصی دارند و از آنجایی که خرابی جزئی از پروسه عمر مفید آنها به شمار می رود، در نتیجه تعمیر آنها نیز کاری تخصصی به شمار می رود و می توان با یادگیری مهارت تعمیرات انواع تلفن همراه به بازار کار این رشته ورود کرد و صاحب یک درآمدزا شد.

به طور کلی تعمیرات تلفن همراه در حالت کلی در دو دسته تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود و برای اینکه بتوان به بازار کار این رشته ورود کرد باید دوره آموزشی خود را در یک مرکز معتبر طی نمود.

اما قیمت آموزش تعمیرات موبایل چقدر است، ما در ادامه متن در مورد به بررسی قیمت این دوره
، عوامل تاثیر گذار بر آن و بهترین آموزشگاه برای گذارندن دوره می پردازیم.

نوع دوره و تاثیر آن بر هزینه آموزش تعمیرات موبایل

قیمت آموزش تعمیرات موبایل بسته به شکل فراگیری آن متفاوت است. برای مثال جهت یادگیری مهارت تعمیرات تلفن همراه، روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها، که در تمامی حرفه های تعمیراتی وجود دارد حرفه استاد و شاگردی است. در این شیوه افراد برای مدت طولانی و گاها چند سال، در کنار افراد کاربلد و خبره مشغول به کار می شوند و با استفاده از تجربیات آنها و به مرور زمان این مهارت را فرا می گیرند.

معمولا در این روش هزینه ای از افراد دریافت نمی شود یا در صورت دریافت هزینه، مبلغ آن اندک است، اما این روش برای یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل چندان توصیه نمی شود. زیرا به زمان طولانی برای یادگیری مهارت ها نیاز است ضمن کلیه مطالب آموزش داده نمی شود.

در حالت جدید روش استاد شاگردی بعضی از مراکز تعمیراتی به صورت محدود کارآموزانی را به خدمت می گیرند و به واسطه سفارش مشتریان حرفه تعمیرات موبایل را به کارآموزان خود آموزش می دهند. در این شیوه نیز، کارآموزان باید مدت های طولانی آموزش را فراگیرند. این شیوه معایب زیادی دارد و یکی از آنها محدود بودن آموزش ها و متکی بودن آنها بر اساس سفارش مشتریان است.

اما بهترین شیوه فراگیری تعمیرات موبایل شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای است. در این حالت افراد به صورت تخصصی در یک محیط آموزشی قرار می گیرند و می توانند کار تعمیرات انواع تلفن همراه را فراگیرند. هزینه آموزش تعمیرات موبایل در این دوره بسیار مناسب است و افراد می توانند زیر نظر بهترین اساتید و در مدت کوتاه کار تعمیرات تلفن همراه را فراگیرند.

هزینه و قیمت آموزش تعمیرات موبایل چقدر است؟

سرفصل های دوره عامل مهم بر هزینه آموزش تعمیرات موبایل

قیمت آموزش تعمیرات موبایل به سرفصل های آن نیز بستگی دارد. به طور کلی دوره آموزش تعمیرات تلفن همراه در سطوح مختلفی برگزار می شود و  در دو دسته کلی تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. هر چه سرفصل های دوره آموزشی تخصصی تر و کارآمدتر باشد، دوره آموزش تعمیرات تلفن همراه نیز کامل تر خواهد بود و طبیعتا هزینه آن بیشتر خواهد بود.

اگر در حین ثبت نام با هزینه های پایین مواجه بودید، در سرفصل ها و در نتیجه کیفیت دوره آموزشی تردید نمایید. امروزه مراکز مختلفی در سراسر کشور این دوره آموزشی را برگزار می کند و معمولا برای دوره های خود،  تبلیغات مختلفی را ارائه می دهند که در این تبلیغات گاها برای جذب کارآموزان، قیمت دوره های آموزشی خود را بسیار پایین معرفی می کنند، توصیه می کنیم پیش از ثبت نام حتما سرفصل های آموزشی این مراکز و شیوه برگزاری دوره را بررسی نمایید.

 اما کاملترین دوره آموزشی تعمیرات گوشی دوره ای است که در بر گیرنده سرفصل های کامل آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری به صورت عملی و زیر نظر اساتید متخصص باشد. این دوره ها با هزینه مناسب در مراکز آموزشی حرفه ای و معتبر برگزار می شوند. به همین دلیل برای دسترسی به یک دوره آموزشی با کیفیت و هزینه مناسب توصیه می شود، مراکز آموزشی حرفه ای و معتبر را انتخاب نمایید. یکی از بهترین مراکز آموزشی ایران که این دوره را به صورت کامل برگزار می کند مجتمع آموزشی برق گستران است.

هزینه و قیمت آموزش تعمیرات موبایل چقدر است؟

هزینه آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران

هزینه دوره تعمیرات موبایل در مجتمع های آموزشی مختلف است و دلیل اصلی آن سطح کیفی خدمات آنها می باشد. آموزشگاه برق گستران به عنوان یک مجتمع آموزشی حرفه ای دوره تعمیرات موبایل را با کیفیت بالایی برگزار می کند اما با این حال قیمت آموزش تعمیرات موبایل در این مجتمع آموزشی بسیار مناسب می شود.

آموزشگاه برق گستران به عنوان یک آموزشگاه حرفه ای از بهترین اساتید آموزشی ایران برای برگزاری این دوره استفاده می کند و بهترین تجهیزات آموزشی روز دنیا را تامین نموده تا بتواند این دوره مهم را با سرفصل های استاندارد جهانی و با بهترین کیفیت برگزار کند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره تعمیرات موبایل دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش تعمیرات برد الکترونیکی فنی حرفه ای، آموزش تعمیر ecu فنی حرفه ای، آموزش تعمیرات لپ تاپ و تبلت، آموزش برق صنعتی و ساختمان، آموزش نصب و تعمیرات کولر و پکیج دیواری برخی از دیگر دوره های آموزشی ارائه شده در این آموزشگاه است.

هزینه دوره های فنی در این آموزشگاه بر طبق اعلام سازمان های نظارتی و فنی حرفه ای می باشد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوره تعمیرات موبایل، ایسیو و غیره می توانید به وب سایت آموزشگاه برق گستران به آدرس  https://barghgostaran.com/  مراجعه کرده و ضمن کسب اطلاعات تکمیلی ثبت نام خود را انجام دهید.

همچنین می توانید با شماره 02166597305 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بین خیابان فرصت شیرازی و خیابان نصرت، نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول ، واحد ۱ مراجعه نمایید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
چیزیکه جای سوال جدی دلره اینه که اکثراموزشگاههازدن۲تا۳هفته اموزش نرم افزاری که پایه کار هستش گویا،ولی هیچکدوم نزدن چندروزدرهفته وجندساعت؟درضمن مشخصه که باتوجه به توضیحات بایدشاگردانوابق کشوری باشن که فقط درطی ۳روزوباگزرودن چندساعت بتونن تعنیرکارموبایل بشن.بنظرتون توضیحاتتون قانع کننده هست؟بهترنیست بزنید این ورودیه فقط سرمقاله کتابه وبرای هربرگ بایدپول جداگاته بدید؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار