کد خبر: 1021040
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
رئیس قوه قضاییه:
رئیس قوه قضاییه گفت: انتظار من این است که مسئولین حاضر در جلسه نامه‌های ارسالی از ناحیه دفتر را جدی بگیرند و به نامه‌های مردم اردبیل رسیدگی کنند .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آیت الله رئیسی در جریان هفدهمین سفر استانی خود، در جلسه شورای عالی قضائی استان اردبیل اظهار کرد: برداشت کلی ما این است که عملکرد مدیریتی قضائی در استان اردبیل عملکردی خوب و قابل ستایش است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به جمع آوری حدود ۳ تا ۴ هزار نامه مردمی در استان اردبیل گفت: ویژگی این نامه‌ها این است که مربوط به سفر ماست و مردم با این امید که رئیس قوه قضائیه به استان آنها سفر کرده است نامه را نوشته اند و انتظار حل مشکل خود را دارند.

آیت‌الله رئیسی ضمن تاکید بر رسیدگی به تک تک نامه‌های مردمی گفت: انتظار من این است که دوستان حاضر در جلسه نامه‌های ارسالی از ناحیه دفتر را جدی بگیرند و حتی اگر لازم شد به نگارنده نامه زنگ بزنند و مثلاً بگویند در خصوص موضوعی که شما در نامه نوشتید کاری از دست ما برنمی‌آید و ما نامه را به فلان جا ارسال می‌کنیم.

محمدباقر ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضائیه نیز در این جلسه با بیان اینکه ۲۳ شهریور هیئتی در قالب ۱۷ تیم به استان اردبیل اعزام شدند و نظارت دقیقی بر روی عملکرد دادگستری استان اردبیل و دادگستری‌های شهرستان‌ها و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه استان صورت گرفت، اظهار کرد: عملکرد واحدهای قضائی استان اردبیل در اغلب موارد از حد متوسط کشوری بالاتر است.

وی با بیان اینکه متوسط توقف پرونده در دادگستری‌های استان اردبیل ۷۹ روز است، گفت: میزان خروجی پرونده‌های قضائی نسبت به میزان ورودی آن در استان اردبیل کاهش یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر