کد خبر: 1020805
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در نیمه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته مصرف انرژی مشترکان برق این شرکت ۶.۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین قدیمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین درصد رشد مصرف انرژی در تعرفه‌های بخش کشاورزی با ۱۵ درصد و در بخش صنعت و تولید ۸.۵ درصد می‌باشد.

وی گفت: رشد برق و افزایش مصرف انرژی در بخش‌های مولد و تولیدی استان اردبیل حاکی از رشد و توسعه فعالیت‌های مولد برغم حاکمیت شرایط کرونایی در جامعه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهارامیدواری کرد با اجرای طرح‌های زیرساختی موردنیاز طرح‌های صنعتی از جمله پروژه‌های برق‌رسانی به صنایع در حال ساخت در مناطق مختلف استان زمینه توسعه و رونق اقتصادی در بخش صنایع فراهم شود.

قدیمی از راه‌اندازی دومین پست ۲۳۰ کیلوولت خلخال در ناحیه صنعتی گزاز این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه با مشارکت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی ،اعتبارات استانی و بخشی از محل اعتبارات وزارت نیرو احداث و برق موردنیاز صنایع پیش‌بینی شده در این شهرک از جمله کارخانه فروسیلیس را تامین خواهد کرد.

وی در زمینه طرح برق‌رسانی پروژه در حال ساخت پل معلق خلخال نیز گفت: اجرای این پروژه بخشی از طرح ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز پل معلق در منطقه ازناو به عنوان بزرگترین طرح گردشگری بزرگ در منطقه جنوب استان اردبیل است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن عملیات اجرایی این پروژه سرعت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تشریح کرد: این طرح با اجرای ۲ پروژه برق‌رسانی ۳۰ و ۶۰ کیلوولت به بالای ۲ قله ازناو در ۲ سمت محل اجرای پل اجرا می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر