کد خبر: 1020545
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری عامل شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار "عبدالرضا ناظری" با اعلام خبر دستگیری عامل شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "فهرج" با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله سنگینی از مواد افیونی از شهرستان "فهرج" مطلع و موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران در روستای "علی آباد چاهدگال" به یک دستگاه خودرو نیسان برخورد و با سرنشینان مسلح آن درگیر شدند که متاسفانه ستوانیکم "هادی رئیسی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "فهرج" در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار ناظری با بیان اینکه خودروی اشرار از محل درگیری متواری شد گفت: با سرعت عمل و هوشیاری ماموران پلیس در کمتر از یک ساعت خودروی مذکور توقیف و قاتل مسلح دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح ممنوعه و مقادیر زیادی مهمات در این عملیات تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۴۴۳ کیلو و ۸۰۳ گرم تریاک، ۱۱۹ کیلو و ۴۰۱ گرم حشیش، ۱۵ کیلوگرم شیشه و ۱۱ کیلو و ۳۲۰ گرم هروئین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پلیس کرمان با شهادت فرزندان سبز قامتش قد خم نمی‌کند بلکه قوی‌تر می‌شود و با تمام توان با قاچاقچیان مواد افیونی مقابله می‌کند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار