کد خبر: 1020447
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

رپورتاژ آگهی/ تهران یکی از کلان‌شهرهای ایران است که به‌سبب موقعیت‌های شغلی و شرایط خاص اداری، سیاسی که دارد، روزانه افراد زیادی در آن‌جا درحال تردد هستند. با این همه، تعداد بسیار زیادی از کسانی که به این شهر می‌روند، برای سفر و به‌منظور تفریح، راهی این شهر می‌شوند. به‌خصوص که تهران در مسیر شهرهایی مثل مشهد یا مازندران هم قرار دارد و همین موجب سکونت‌های یک یا دو روزه در این شهر می‌شود. مطمئنا کسانی که حتی یک روز در تهران هستند، احتیاج به سکونتگاه و هتلی برای اسکان موقت دارند و به‌حتم در شهری به شلوغی تهران یافتن مکانی مناسب و مطمئن کار سختی است. در این مطلب ضمن معرفی مکان‌های دیدنی تهران برای کسانی که به قصد بازدید می‌روند، یکی از هتل‌های برتر شهر را معرفی می‌کنیم که امکان رزرو آنلاین هم داشته باشد. مطمئنا درصورت رزرو هتل تهران از علی بابا به‌صورت آنلاین، دیگر نیازی به پذیرش حضوری ندارید و مثلا زمانی‌که در راه تهران از شمال هستید، دلتان از این بابت راحت می‌شود.

هتل ایرانشهر تهران

مکان‌های دیدنی شهر تهران

تهران مکان‌های دیدنی بسیاری دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به روستاهای سرسبز باغات شمال شهر، عمارت‌های سلطنتی و موزه‌ها و ساختمان‌های مدرن اشاره کرد. درادامه تعدادی از این مکان‌ها را معرفی می‌کنیم.

خیابان ولی عصر

شهر تهران به‌سبب توجهات خاصی که درطول سالیان پایتخت بودن متوجهش بوده، قسمت‌های خاص و نوستالژی دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. خیابان ولی عصر یکی از این مناطق است که با برنامه‌ریزی و طراحی خاصی در سال‌های قبل از انقلاب احداث شد. این خیابان طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه و یکی از شاه‌راه‌های تهران است که به‌خاطر درختان بزرگ و قدیمیش بسیار معروف و شده و شهرت زیادی دارد. ساختمان‌های مهم زیادی در این خیابان دیده می‌شود؛ برای مثال می‌توان به صداوسیمای مرکزی ایران اشاره کرد.

پل طبیعت

کشور ایران پل‌های معروف و تاریخی زیادی دارد که به‌سبب موقعیت و سازه‌ای که دارند، مشهور و معروف شده‌اند. سی‌وسه پل یا پل کارون یا پل خواجو مثال‌هایی از این مسئله هستند که معمولا هم روی رودخانه‌ها احداث شده‌اند. درطول تاریخ ایران هیچ پلی ساخته نشده که دو سمت یک شهر را به یک‌دیگر وصل کند یا اینکه از روی اتوبان‌های عریض و طویل عبور کنند. پل طبیعت که به‌جرات می‌توان گفت یکی از افتخارهای شهرسازی کشور به‌حساب می‌آید، در شهر تهران وجود دارد و به سبب طراحی خاص و تفاوتی که با دیگر پل‌ها دارد، بسیار موردتوجه مردم قرار گرفته است. این پل شرق را به غرب تهران متصل می‌کند. پل طبیعت سازه آهنی است که برای پیاده‌روی ساخته شده و بازدید از آن برای همه رایگان و آزاد است.

مقاله مرتبط : لیست هتل های ارزان قیمت در کیش

معرفی هتل های تهران

از جنبه‌های مختلفی می‌توان پیشرفت‌های انجام‌شده در تهران را بررسی کرد؛ اما مسئله‌ای که به مطلب ما مربوط می‌شود، بررسی هتل های تهران است. هتل‌های این شهر همیشه زبان‌زد خاص و عام بوده و رفت‌وآمد مردم به آن‌جا سبب رونق همیشگی آن‌ها شده است. اغلب این هتل‌ها به‌دلیل سابقه طولانی که دارند، در گذشته به‌دست ناظران خارجی و مهندسان کاربلد ساخته شده‌اند. تاجایی‌که بعضی از هتل‌ها نام‌ها و معماری خارجی هم دارند. درادامه این مطلب به بررسی هتل ایرانشهر می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

هتل ایرانشهر

هتل ایرانشهر یکی از قدیمی‌های بازار اسکان مسافر در تهران بوده. این هتل که سال 1332 ساخته شده تا مدتی قبل زیر نظر بنیاد البرز اداره می‌شد، اما با تغییر مدیریت هتل نیز شرایط متفاتی به خود گرفت. بازسازی هایی در هتل انجام شد موجب دریافت گواهینامه‌های اعتباری از سازمان‌های خارجی گردید و اعتبار قدیمی هتل ایرانشهر را به آن بازگرداند.

هتل ایرانشهر تهران

هتل سه تاره ایرانشهر به‌سبب قدمتی که در آن نهفته، مشتری و مسافران قدیمی و ثابتی هم برای خود دارد که هنوز بعد از چندین سال از این هتل استفاده می‌کنند. دلیل این وفاداری وجود رسیدگی و امکانات مناسب کنار قیمت مناسب هتل است.

موقعیت مکانی هتل یکی از نقطه‌قوت‌های آن به‌حساب می‌آید؛ زیرا این هتل سرنبش خیابان‌های مهرزاد و ایرانشهر در بخش مرکزی تهران ساخته شده است. این به‌معنای دسترسی راحت شما به اغلب وزارتخانه‌ها و ساختمان‌های مجلل و باشکوه ساخته شده در گذشته خواهد بود. شما با سکونت در این هتل دیگر نیازی به استفاده از مترو یا اتوبوس برای رفت‌وآمد ندارید. برای بعضی از مکان‌ها مثل میدان هفتم تیر با چند دقیقه پیاده‌روی به مقصد خود می‌رسید.

از دیگر امکانات هتل وجود اتاق‌های چند خوابه با امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی و سرویس‌های فرنگی و ایرانی است. اتاق‌های این هتل همه مجهز به سیستم اعلام و اطفای حریق هستند. کنار امکانات هر اتاق هتل خدماتی هم دارد که به‌صورت عمومی به همه مسافران ارائه می‌دهد. امکاناتی نظیر تاکسی‌سرویس، دستگاه‌های فکس و پرینتر، اتاق چمدان، کافی‌نت، کافی‌شاپ و... که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز از آن‌ها استفاده کنید.

 

رزرو این هتل و تقریبا همه هتل های تهران به دو صورت امکان‌پذیر است. شما می‌توانید برای رزرو هتل تهران به‌صورت حضوری اقدام کنید و بدون درنظرگرفتن احتمال پُربودن هر هتل راهی آن‌جا شوید. راه دوم رزرو آنلاین است که معقولانه‌تر به‌نظر می‌رسد. دراین‌صورت قبل از اینکه به هتل بروید، سری به سایت علی بابا می‌زنید و با انتخاب سوئیت موردنظر متوجه می‌شوید که برای شما جایی هست یا نه. با این روش دیگر نیازی به رزرو حضوری نیست و کار شما هم با سرعت بیشتری انجام می‌شود. امیدواریم از سفر خود لذت ببرید و نظرات خوبی را با ما درباره هتل‌ های تهران و سایت علی بابا به اشتراک بگذارید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار