کد خبر: 1016849
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

لیست هتل های ارزان‌قیمت در کیش

رپورتاژ آگهی/ جزیره کیش، نگین خلیج‌فارس و یکی از جزیره‌های توریستی ایران محسوب می‌شود که به‌خاطر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، موردتوجه بسیاری از توریست‌های ایرانی و خارجی قرار گرفته است. از مهم‌ترین آثار تاریخی جزیره کیش می‌توان به قنات کاریز و شهر حریره اشاره کرد. قنات کاریز قدمتی 2500 ساله دارد و 16 متر زیرزمین حفر شده است. سقف این قنات با مرجان و صدف‌های دریایی پوشیده شده و به گفته راهنماهای محلی قدمت آن به 570 میلیون سال می‌رسد.

جزیره کیش علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی فراوانی نیز دارد که بازدید از هریک می‌تواند یک خاطره به‌یادماندنی در ذهن شما به‌جا بگذارد. ازدیگر جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش می‌توان به باغ‌وحش، آکواریوم، سواحل مرجانی، دلفیناریوم، باغ پرندگان، کشتی به گل نشسته یونانی و چندین مورد دیگر اشاره کرد که برای بازدید از هرکدام چند ساعتی زمان لازم دارید.

قدرت بالای صنعت گردشگری در کیش باعث رونق هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری شده است. گردشگران متناسب با بودجه‌ای که درنظر دارند، می‌توانند هتل موردنظرشان را انتخاب کنند. در این مقاله سعی داریم شما را با سه هتل‌ ارزان و مقرون‌به‌صرفه جزیره کیش و همچنین نحوه رزرو هتل کیش از علی بابا آشنا کنیم. همچنین درنظر داشته باشید که رزرو هتل از علی بابا یکی از کم هزینه‌ترین و سریع‌ترین راه‌های رزرو اقامتگاه است و با رزرو اینترنتی هتل می‌توانید از تخفیفات لحظه‌ای هتل‌ها هم استفاده کنید.

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس یکی از هتل‌های سه ستاره جزیره کیش است که امکانات رفاهی مناسبی دارد. امکانات هتل گلدیس شامل رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، سرویس‌بهداشتی، حمام، تلفن، یخچال، تلوزیون، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار، تلفن در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اینترنت در قسمت‌های بالایی هتل است.

این هتل ازنظر موقعیت جغرافیایی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته؛ به‌طوری‌که با ماشین می‌توانید کم‌تر از پنج دقیقه به بندرگاه کیش، کشتی تفریحی امپراطور، کشتی تفریحی تارا، استخر بانوان، کلوپ ساحلی و کلوپ غواصی دسترسی پیدا کنید. هزینه رزرو اتاق‌های هتل گلدیس نسبت به امکانات آن، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. همچنین هزینه اقامت کودکان زیر دو سال رایگان خواهد بود. قیمت اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته این هتل همراه صبحانه به‌شرح زیر است:

اتاق دو تخته: 138 هزارتومان
اتاق سه ‌تخته: 165 هزارتومان
اتاق چهار تخته: 182 هزارتومان

هتل فانوس کیش

هتل فانوس نیز یکی از هتل‌های دو ستاره قدیمی و پرطرفدار جزیره کیش به‌شمار می‌آید که در سال 1376 افتتاح شده و آن را در سال 1395 بازسازی کرده‌اند. هتل فانوس کیش برای رفاه مسافران امکانات مناسبی ازجمله رستوران، تلوزیون، یخچال، مینی‌بار، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، فضای سبز و سالن ورزشی درنظر گرفته است. ازنظر موقعیت مکانی هتل فانوس نزدیکی شهر باستانی کاریز و حریره قرار دارد و شما می‌توانید با 20 دقیقه پیاده‌‌روی از شهر کاریز و حریره دیدن کنید. هزینه رزرو اتاق‌های هتل فانوس نسبت به امکانات و موقعیت جغرافیایی آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است و همچنین برای اقامت کودکان زیر دوسال هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. با رزرو هتل کیش از سایت‌های معتبر اینترنتی می‌توانید کم‌ترین قیمت را برای اقامت‌تان بپردازید. برای رزرو هتل از علی بابا کافی است وارد سایت شوید و در قسمت رزرو اینترنتی هتل مقصد خود را انتخاب کنید تا لیست هتل‌های موجود همراه قیمت برای شما نمایش داده شود. هزینه اتاق‌های هتل فانوس همراه با وعده صبحانه به‌شرح زیر است:

اتاق دو تخته: 142 هزارتومان
اتاق سه تخته: 172 هزارتومان

بیشتر بخوانید : هتل عباسی اصفهان

هتل ستاره کیش

هتل ستاره جز هتل‌های دو ستاره جزیره کیش بوده و نزدیکی مرکز شهر و ساحل مرجان قرار دارد. این هتل به‌صورت ویلاهای یک طبقه معماری شده و همراه با فضای سبز، آلاچیق‌های متعدد و کافی‌شاپ سرباز مکانی مناسب را برای اقامت مسافران به‌وجود آورده است. نزدیکی هتل ستاره مکان‌های تفریحی و گردشگری زیادی مانند صخره خرچنگ‌ها، استادیوم والیبال ساحلی کیش، پلاژ آقایان، بازارچه حافظ و ایستگاه دوچرخه قرار دارند که می‌توانید با پیاده‌روی در کم‌تر از 10 دقیقه به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

لیست هتل های ارزان‌قیمت در کیش

اتاق‌های هتل ستاره کیش امکاناتی مانند سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام و اطفاءحریق و تلویزیون دارند. ازدیگر امکانات هتل می‌توان به پارکینگ با ظرفیت هشت خودرو، رستوران و اینترنت در لابی اشاره کرد. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل برای یک شب همراه با وعده صبحانه به‌این‌صورت است:

اتاق دو تخته: 101 هزارتومان
اتاق سه تخته: 122 هزارتومان
اتاق چهار تخته: 142 هزارتومان
اتاق پنج تخته:162 هزارتومان

بیشتر بخوانید : معرفی هتل پارمیس کیش

درنظر داشته باشید که با رزرو هتل از علی بابا به‌صورت اینترنتی می‌توانید در وقت و هزینه‌های‌ سفرتان صرفه‌جویی کنید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار