کد خبر: 1019699
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
سردار سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحقق بندهای مختلف گام دوم انقلاب اسلامی تفکر راهبردی می‌طلبد و همه باید در این راستا حرکت کنند.

سردار غلامرضا سلیمانی در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج مسجد سالار شهیدان تبریز با تاکید بر اینکه بسیج باید در تحقق گام دوم انقلاب تفکری راهبردی داشته باشد، افزود: انتظار از بسیجیان در این زمینه بسیار بالاست و باید بسیجیان تمام توان خود را به کار گیرند.

وی اظهار داشت: پایگاه های مقاومت بسیج باید در جهت تحقق بیانیه گام دوم توانایی خود را نشان دهند و با تفکر راهبردی خود در راستای اهداف محوری گام دوم انقلاب ایفای نقش کنند، زیرا بسیجی باید نسبت به اتفاقات جهان و کشور آگاهی کامل داشته باشد.

سردار سلیمانی با اشاره به اطاعت پذیری بسیج از ولایت و مهم بودن این ویژگی بسیج در عرصه های گوناگون، اضافه کرد: بسیجی باید گوش به فرامین رهبری خود باشد که نمونه آن را در کمک مومنانه و مقابله با کرونا در افصی نقاط کشور همگان مشاهده کردیم.

وی قابلیت های بسیج را بسیار ارزشمند و افتخاری بزرگ برای کشور دانست و یادآور شد: امروزه در کشورهای مختلف بر اساس همین قابلیت هاست که از بسیج  الگو برداری می شود که نمونه آن را در کشورهای لبنان سوریه، یمن، عراق و ونزوئلا شاهد هستیم.

سردار سلیمانی با تاکبد بر اینکه بسیج در هر پایگاه باید برای حل مشکلات مردم محله کوشا شود، ادامه داد: باید بسیج جاذبه داشته باشد و مهم نیست فرد در بسیج عضو باشد، همین که فرد در برنامه های یک پایگاه حضور دارد، در حقیقت او یک بسیجی است.

وی با اشاره به تاسیس تشکل بسیج و صدور پیام تاریخی امام راحل در شکل گیری آن، نقش این تشکل در عرصه های مختلف را مهم خواند و  اظهار داشت: بسیج باید در تحقق گام دوم انقلاب نیز وارد میدان شده و همچون سال های گذشته توانمندی های خود را به نمایش بگذارد.

سردار سلیمانی گفت: با سیر در اندیشه امام راحل و رهبر انقلاب متوجه می شویم که امام راحل پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قیام ۱۵ خرداد به فکر بسیج ملت ایران بوده اند و با شناختی که از ملت داشتند این انرژی مثبت را به ثمر رساندند و با کمک این قدرت الهی توانستند رژیم طاغوت و ژاندارم منطقه را ساقط کنند.

وی افزود: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز امام راحل ادامه این راه را ضروری دانستند و فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کردند و پس از 40 سال ایران اسلامی با تکیه بر همین اصل  افتخار آفرینی و قدرت نمایی می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر