کد خبر: 1019530
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
پویش پیشتازی در اصفهان برگزار می شود؛
اولین دوره طرح جامع "از مهارت تا اشتغال" با رویکرد توانمندسازی، مهارت افزایی و موفقیت شغلی توسط خانه جوان با همکاری پویش پیشتازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،با توجه به اینکه مهارت‌های کلیدی برای ورود به بازار کار به دو دسته مهارت‌های نرم (Soft Skills) و مهارت‌های سخت (Hard Skills) تقسیم می‌شوند؛ خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری پویش پیشتازی به برگزاری اولین دوره جامع با عنوان "از مهارت تا اشتغال" با رویکرد  توانمندسازی، مهارت افزایی و موفقیت شغلی اقدام کرده است.

این مرکز در اولین دوره طرح جامع "از مهارت تا اشتغال" نه تنها بستر توانمندسازی فردی را برای ورود به بازار کار برای علاقمندان فراهم می کند بلکه به طور خاص نیز با تمرکز بر حوزه فناوری اطلاعات به پرورش و توانمندسازی نیروی انسانی در این حوزه اقدام خواهد کرد.

این دوره از دوم مهرماه آغاز می شود و مهلت ثبت نام آن تا 25 شهریور از طریق مراجعه به سایت POUYESHPISHTAZI.IR  انجام می گیرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02128422192 تماس گرفته و یا از طریق آی دی pouyeshpishtazi در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر