کد خبر: 1018641
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر:
دکترامیراحمد زندآور با بیان اینکه فقط سه ایستگاه دوچرخه در اصفهان فعال است، گفت: انتخاب پیمانکار نامناسب هزاران دوچرخه شهرداری اصفهان را به فرسودگی کشانده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهردر گفت و گویی با تاکید بر اینکه مهمترین نماد حمل و نقل پاک، توسعه دوچرخه سواری در شهر است، اظهار داشت: اصفهان به شهر دوچرخه معروف است و بیش از ۵۰ ایستگاه دوچرخه راه اندازی شده که در حال حاضر سه ایستگاه دوچرخه در کلانشهر اصفهان فعال است.

وی افزود: این ایستگاه‌های دوچرخه با تلاش و هزینه‌های بسیاری راه اندازی شد اما با واگذاری به پیمانکار ناتوان بخش‌های عمده ای از ایستگاه‌ها به تعطیلی کشیده شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر با اشاره به دوچرخه‌های دپو شده شهرداری در پارکینگ آیت الله ارباب گفت: دو سال می‌شود که دوچرخه‌های خریداری شده توسط شهرداری به شکل رقت‌انگیزی در پارکینگ آیت الله ارباب و انبار مهدی آباد دپو شده است و در حال فرسوده شدن است.

وی اضافه کرد: با پیگیری سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری و گزینه‌های موجود برنامه‌هایی برای به کارگیری این دوچرخه‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر