کد خبر: 1017883
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
یک کارشناس بازار سرمایه درباره دلایل ریزش بازار تاکید کرد: از روزی که خبر لغو دارا دوم آمد، داستان بی اعتمادی آغاز شد و این اصلاحات عمیقی که این روز‌ها صورت گرفت، ناشی از همان بی‌اعتمادی بود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: صادقی افزود: قبل‌تر اصلاحات کوچک‌تری داشتیم که حقوقی‌ها هم در جریان آن اقدام به فروش کردند، اما بازار با سرعت بالاتر بازگشت.

وی عنوان کرد: برخی برآورد‌ها نشان می‌دهد بعد از ماجرایی که بر سر صندوق دارا دوم رخ داد، ظاهر مدیران تصمیم گرفتند از بازار حمایت نکنند تا ریزشی که همه منتظرش بودند و پیش‌بینی می‌شد بعد از شهریور رخ می‌دهد، پیش بیفتد.

این تحلیلگر بازار سرمایه تاکید کرد: از این منظر برخی ریزش کنونی را دستوری می‌دانند چرا که حقوقی‌ها در این روز‌ها بد عمل کردند. روز‌های اول ریزش کاملا در خال فروش بودند، در این مقطع مقدار فروششان به مقدار خریدشان بسیار بیشتر بود. پس از گذشت چهار روز، در پنجمین روز خرید و فروش حقوقی‌ها تقریبا مساوی بود.

صادقی خاطرنشان کرد: بعضی‌ها انتظار دارند که زمان عرضه دارا دوم بازار مثبت شود و برگردد. ممکن است این اتفاق بیفتد، ولی ممکن است اگر توسط حقوقی‌ها حمایت نشود بازار به همین شکل جلو برود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
آیا بورس های جهان نیز اینگونه اداره میشوند ؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
ورود پولهای کثیف که منشأ غیر شفاف دارند به هر بازاری آن بازار را تباه میکند بنا بر این باید تمام پولها قبل از ورود به بازار سرمایه تمیز و شفاف شوند و از ورود پولهای کلان با منشأ مبهم و نا مشخص برای تولید باید جلوگیری کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار