کد خبر: 1017332
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران خراسان رضوی گفت: ایثارگران در جامعه اسلامی پرچمدار پیام نهضت سرخ حسینی هستند و باید اندیشه و سیره حضرت سید الشهدا امام حسین (ع) را انتقال دهند.

حجت الاسلام حسین معصومی پنج شنبه ششم شهریورماه در سفر یک روزه به شهرستان خوشاب به دیدار خانواده شهید والامقام سید محمد حسینی و جانباز سرافراز برات علی عزتی رفت و ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: سیره، اندیشه و قیام امام حسین (ع) باید توسط ایثارگران به نسل جوان جامعه معرفی شود.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی افزود: شهدا با افتخار، جان خویش را فدای اسلام کردند زیرا می‌دانستند، برای محافظت از آرمان ها و ارزش های اسلامی باید خون داد.
وی با بیان اینکه ما ملت امام حسینیم، افزود: خوشبختانه خانواده شهداو ایثارگران در جامعه پرچمدار پیام نهضت سرخ حسینی هستند و رسالت ایثارگران ترویج فرهنگ ایثارو شهادت است.
در این دیدار ها تنی چند از جانبازان نیز حضور داشتند و اهم مشکلات خود را که شامل پرداخت هزینه های درمانی توسط بیمه و اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران بود با این مقام مسئول در میان گذاشتند.
در این دیدار ها که حجت الاسلام دهقانی امام جمعه و مهری رئیس بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان خوشاب نیز حضور داشتند، با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید و جانباز سرافراز تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است؛ شهرستان .خوشاب از توابع استان خراسان رضوی است که در 201 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده 104شهید، 222 جانباز و هفت آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار