کد خبر: 1015970
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی دانش آموزان جهان سال ۲۰۲۰ در رشته پومسه تکواندو از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ مرداد ماه سال جاری در کشور نپال برگزار شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی دانش آموزان جهان سال ۲۰۲۰ رشته پومسه تکواندو از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ مرداد ماه سال جاری در کشور نپال و زیر نظر فدراسیون بین المللی ورزش مدارس (Isf) و در دو بخش دختران و پسران برگزار گردید.

شایان ذکر است این دوره از مسابقات که در دو گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ و ۱۵ تا ۱۷ سال بر اساس شرایط کرونا از طرف فدراسیون جهانی دانش آموزی برنامه ریزی شده بود. بر این اساس فدراسیون ورزشی دانش آموزی با همکاری فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نسبت به فراخوان دانش آموزان تکواندو کارطی جلسات مشترک و صدور بخشنامه و دستور العمل از چگونگی روند کار به استان‌های کشور ارسال تا با نظارت عوامل اجرایی استان‌ها دانش اموزان نسبت به تهیه مطلوب فیلم‌ها از اجرای پومسه خود اقدام نمایند. در نهایت اجرا‌های تعداد ۸۲ دانش آموز از استان‌های کشور توسط کمیته فنی فدراسیون تکواندو انتخاب و به فدراسیون ورزش دانش آموزی معرفی شدند. فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز تعداد ۲۴۲ قیلم از اجرا‌های دانش آموزان را به فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور نپال ارسال نمود تا داوران منتخب بین المللی زیر نظر فدراسیون جهانی ورزش دانش آموزی نسبت به امر قضاوت اقدام نمایند. شایان ذکر است سه نفر از داورانی که قضاوت این فیلم‌ها را بر عهده داشتند از داوران بین المللی و فرهنگی کشورمان نیز بودند. در نتیجه بر اساس قضاوت از سوی داوران و امتیازات بدست آمده دانش آموزان کشورمان موفق به کسب رتبه‌هایی به شرح ذیل گردیدند.

در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال دانش آموز خانم ساناز تقی پور از شهر تهران حائز مقام دوم و خانم نرگس بولقند از استان اصفهان حائز مقام سوم این دوره از از مسابقات شدند. در بخش پسران نیز آقای امیر حسین اسماعیلی از استان اصفهان مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال، خانم زینب طغیانی از استان اصفهان حائز مقام دوم و خانم مهتاب تاجی رستم آبادی از استان اصفهان نیز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت. در بخش پسران این رده سنی نیز دانش آموز محمد امین گماریان از استان همدان توانست به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار