کد خبر: 1015927
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰
اعضای خانواده‌ای که پسرشان در جریان درگیری با برادر معتادش به قتل رسیده‌است، برای متهم درخواست قصاص کردند.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ۱۸‌اسفند‌سال‌۹۷، مأموران پلیس شهرستان شهریار از مرگ مشکوک مرد جوانی در بیمارستان امام سجاد باخبر و راهی محل شدند. اولین شواهد نشان داد مجید ۳۵‌ساله در جریان درگیری با ضربه چاقوی برادر معتادش ستار به قتل رسیده است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، همسر ستار که در محل حضور داشت به عنوان شاهد حادثه مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: شوهرم معتاد به مواد مخدر بود. در این سال‌ها او با بداخلاقی‌هایش خیلی ما را اذیت می‌کرد به همین خاطر بار‌ها از برادرش خواستم او را نصیحت کند، اما فایده نداشت. روز حادثه او و دوستش در حال کشیدن مواد بودند که مجید به خانه‌مان آمد. او وقتی برادرش را در آن وضعیت دید عصبانی شد و کار به درگیری رسید. آنجا بود که شوهرم به آشپزخانه رفت و با چاقو چند ضربه به برادرش زد. زن جوان ادامه داد: وقتی مجید روی زمین افتاد، شوهرم به بهانه اینکه برادرش را به بیمارستان برساند فرار کرد. این شد که با خانواده شوهرم تماس گرفتم و مجید را به بیمارستان بردیم، اما او به خاطر شدت خونریزی‌ها فوت کرد.

بعد از این توضیحات تلاش برای دستگیری ستار آغاز شد تا اینکه چند روز بعد از حادثه وی به اداره پلیس رفت و خودش را تسلیم پلیس کرد.

متهم در پلیس‌آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و با اقرار به جرمش در شرح حادثه گفت: مدتی قبل تصادف کرده‌بودم و پایم شکسته بود. آن روز وقتی مجید به خانه‌مان آمد و مرا با دوستم دید، عصبانی شد و به‌خاطر کشیدن مواد معترض شد. او عصایم را برداشت و مدام به پایی که شکسته بود، می‌زد و می‌گفت لیاقت این زندگی را ندارم سپس رو به همسرم کرد و گفت «برو وسایلت را جمع کن تا به خانه پدرت بروی. ستار لیاقت این زندگی را ندارد.» هر چه به مجید التماس کردم عصا را به پای شکسته‌ام نزند توجهی نمی‌کرد. این شد که از شدت عصبانیت به آشپزخانه رفتم و چاقو را برداشتم. مجید وقتی چاقو را دید گفت من مستحق مرگ هستم، حالا با همین چاقو من را خواهم کشت. سپس به طرفم آمد تا چاقو را بگیرد که چند ضربه به او زدم. متهم در آخر گفت: وقتی برادرم را خونین روی زمین دیدم به بهانه اینکه او را با ماشین به بیمارستان برسانم به باغی حوالی خانه مادرم رفتم و پنهان شدم، اما با خانواده‌ام در تماس بودم. در این چند روز آن‌ها خواستند خودم را به پلیس معرفی کنم، بالاخره راضی شدم و به کلانتری رفتم.

با اقرار‌های متهم پرونده کامل و بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این در حالی است که مادر مقتول از طرف خودش و دختر ۱۱‌ماهه مجید درخواست قصاص کرده‌است.

به این ترتیب متهم بعد از تعیین شعبه در وقت مقرر محاکمه خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار