کد خبر: 1015861
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
در حالی که رسانه‌های معاند صدور حکم ده سال حبس برای یک کشیش تبشیری و زندانی شدن وی را در زمان شیوع کرونا ظالمانه قلمداد می‌کنند مشخص شد این فرد پیش از رسیدگی به پرونده اش از ایران گریخته و به سوییس رفته است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: جریان مسیحیت صهیونیستی که با هدف مسیحی‌سازی جوامع –به‌ویژه مسلمان- در سال‌های اخیر فعال شده است در همه این سال‌ها کوشیده تا نوعی بدبینی را در میان جوامع مسلمان ایجاد کند.

این جریان صهیونیستی در سال‌های گذشته با برجسته ساختن برخی افراد، کوشیده از طریق آن‌ها هجمه و سیاه‌نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به راه بیاندازد و نظام جمهوری اسلامی را در مقابل مسیحیت قرار دهد.

یکی از مهره‌های این بازی خطرناک فردی به نام «ویکتور بت‌تمرز»، کشیش کلیسای «پنطیکاستی» (از فرقه‌های تبشیری) در تهران بود که این کلیسا به سبب اقدامات غیرقانونی در اسفندماه ۱۳۸۸ تعطیل شد.

پس از تعطیلی این کلیسا، کشیش بت‌تمرز و همسرش برخلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی و غیرقانونی بودن اقدامات تبشیری به فعالیت تبشیری برای جلب توجه مسلمانان و تغییر دین و مسیحی شدن و اقدام علیه امنیت ملی با تشکیل و اداره کلیسا‌های خانگی پرداختند.

بت تمرز از جمله مهره‌های تبشیری است که نهاد‌های به اصطلاح حقوق بشری اعلام جرم علیه وی را مصداق نقض حقوق اقلیت‌های دینی در کشور می‌دانند و این در حالی است که فعالیت‌های دختر این فرد به نام دابرینا بت تمرز در این خصوص بسیار گسترده است.

این در حالی است که دابرینا بت تمرز سال گذشته حتی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار و از وی خواست تا مسئله پیش روی خانواده خود و سایر مسیحیان را پیگیری کند.

پس از بررسی‌های انجام گرفته بر روی پرونده قضایی این کشیش تبشیری روز گذشته با رأی نهایی دادگاه انقلاب ویکتور بت تمرز به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

بلافاصله پس از صدور این حکم رسانه‌های تبشیری و معاند نظام با فرافکنی زندانی شدن این کشیش را آن هم در ایام شیوع کرونا با توجه به سن بالای وی ظالمانه توصیف کردند.

رسانه‌های معاند این بار هم همچون گذشته سراسیمه عمل کرده و گافی بزرگی دادند، زیرا اخبار به دست آمده حاکی از آن است که ویکتور بت تمرز در ایران نیست و پیش از صادر شدن رأی از ایران بصورت غیرقانونی گریخته و در حال حاضر در سوئیس به سر می‌برد و این موضوع را عکس‌های خانوادگی وی اثبات می‌کند.

برخلاف ادعا‌های رسانه‌های بیگانه کشیشی که سال‌ها از وی به عنوان عاملی برای هجمه‌سازی استفاده می‌شد نه تنها زندانی نشده بلکه با وجود ارتکاب جرم و ایجاد کلیساخانگی و تبلیغ مسیحیت برخلاف قانون اکنون در اروپا زندگی می‌کند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار