کد خبر: 1015507
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
روحانی در پیام به کنگره الماس‌های درخشان:
رئیس‌جمهور گفت: ملت ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد و به مقام صبر و استقامت این اسوه‌های پایداری درود می‌فرستد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور به مناسبت سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی در پیامی به کنگره ملی «الماس‌های درخشان» تاکید کرد که ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد و به مقام صبر و استقامت این اسوه‌های پایداری درود می‌فرستد.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی که روز یکشنبه توسط آقای سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنگره ملی «الماس‌های درخشان» قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و ششم مردادماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان همیشه سرافراز به میهن اسلامی، فرصت مغتنمی است تا به یاد بیاوریم که استقلال و امنیت امروز کشور، مرهون پایمردی و مجاهدت‌های خاموش راست قامتانی است که در سنگر دفاع از نظام و کشور شجاعانه جنگیدند و شب‌های تلخ و پردرد اسارت در اردوگاه‌های مخوف رژیم بعثی را مردانه تاب آوردند، تا به «الماس‌های درخشان» آزادگی و پایداری تبدیل شده و جهانی را مبهوت خویش کنند.

ملت قدرشناس ایران که سال‌های زیادی را در کنار خانواده‌های این عزیزان در چشم انتظاری سپری کرد، به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد و به مقام صبر و استقامت این اسوه‌های پایداری درود می‌فرستد.

این جانب نیز به تأسی از ملت، در سی‌امین سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی، فداکاری و جانفشانی‌های خالصانه این عزیزان را ارج نهاده و برای آنان آرزوی تندرستی و توفیق الهی می‌نمایم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار