کد خبر: 1015493
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
با تقدیر نماینده ولی فقیه در سپاه
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به عنوان موفق‌ترین رده نمایندگی در سطح نیرو‌های پنجگانه سپاه انتخاب و مفتخر به دریافت لوح تقدیر رده برتر در سال ۱۳۹۸ شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا تویسرکانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به عنوان مدیر برتر دهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه برگزیده و معرفی شد.
براساس این گزارش در مراسمی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه برگزار شد، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به عنوان موفق‌ترین رده در سطح نیرو‌های پنجگانه سپاه انتخاب و مفتخر به دریافت لوح تقدیر رده برتر در سال ۱۳۹۸ گردید.
گفتنی است در این جشنواره، انجام ماموریت‌های ابلاغی و رسالت سازمانی، انجام برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری بر اساس شاخص‌ها و مولفه‌های از پیش تعیین شده از جمله شاخص‌های برتر مورد ارزیابی رده‌های مختلف سپاه می‌باشد.
لازم به ذکر آنکه جشنواره مالک اشتر با تدبیر فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی"به منظور شناسایی و معرفی مسئولان و مدیران موفقتر در سطح نیرو‌های مسلح برگزار می‌گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار