کد خبر: 1015369
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

هزینه سفر به کیش چقدر است؟

رپورتاژ آگهی/ یکی از جذاب ‌ترین مقصد های سفر داخلی که امکان تفریح و سرگرمی در آن بی ‌نهایت است، جایی نیست مگر جزیره زیبا و دوست داشتنی‌ کیش. درباره‌ی هزینه‌ های سفر به کیش برای شما نوشته‌ایم.

کیش یکی از جزیره‌های زیبای واقع شده در استان هرمزگان است که تعداد زیادی از امکانات تفریحی، هتل‌های متنوع و رستوران‌های جذاب را در کنار آب‌های نیلگون خلیج ‌فارس گرد هم آورده است.

خوشبختانه تنوع هتل ‌ها و سرگرمی ‌های کیش کم نیست. با توجه به هزینه سفرتان، همه‌ ی گزینه ‌ها را بررسی کنید و مناسب ‌ترین پکیج تور کیش را خریداری کنید. ممکن است تمایل داشته باشید که در برنامه‌ ای معین و تعریف شده در یک پکیج تور کیش رزرو هتل کیش، غذا و رستوران، حمل‌ و نقل و همچنین بازدید از جاذبه‌ های گردشگری کیش یا تفریحات جذاب این به جزیره کیش سفر کنید.

در این صورت جالب است بدانید که کیش بوک امکان جستجوی آسان برای تهیه تور را برای شما فراهم آورده است. ساده ‌ترین و البته بهترین راه رسیدن به کیش آن است که به فرودگاه مهرآباد بروید، سوار هواپیما شوید و حدود یک ساعت و نیم بعد در فرودگاه کیش پیاده شوید. بلیط هواپیما تهران به کیش قیمت‌های متنوعی دارد و با توجه به اینکه چه فصلی از سال باشد و از کدام شرکت هواپیمایی بلیط بخرید، قیمت ها بالا و پایین می‌شود. برای مقایسه قیمت بلیط هواپیما از معتبرترین فروشنده ها، با چند کلیک در کیش بوک می‌توانید آن‌ ها را مشاهده کرده و ارزان ‌ترین بلیط به مقصد مورد نظرتان را تهیه کنید.

روش های سخت ‌تری نیز برای رسیدن به کیش وجود دارد. اگر بخواهید زمینی سفر کنید، ابتدا به بندرعباس رفته و از آنجا با لنج به بندر چارک بروید. فاصله‌ ی بندرعباس تا بندر چارک حدود ۲۹۰ کیلومتر و فاصله‌ی دریایی چارک تا کیش حدود دو ساعت و نیم است. اما آنچه بعد از این همه سختی به‌ دست خواهید آورد، حمل خودرو با لندینگ کرافت و استفاده از ماشین شخصی در کیش است.

هزینه‌ی انتقال ماشین شما از چارک به کیش حدود 450 هزار تومان و از کیش به چارک 170 هزار تومان است. 25 هزار تومان هم عوارض ورود خودرو به کیش را پرداخت می کنید. شما این هزینه را برای اقامت ۵ روزه در کیش خواهید پرداخت. به‌ ازای هر یک روز اقامت بیشتر، مبلغ ۷۰ هزار تومان نیز باید علاوه بر هزینه اصلی پرداخت کنید.

فراموش نکنید مدارک کامل خودرو و برگ معاینه فنی را همراه داشته باشید. بهتر است قبل از ورود به جزیره کیش، شرایط ویژه‌ رانندگی در کیش را مانند بیشترین سرعت مجاز و موارد دیگر را بپرسید توجه داشته باشید که این هزینه ها ممکن است برای جزیره کیش ممکن است متفاوت باشد.

اگر نخواهید با ماشین شخصی سفر کنید، با قطار یا اتوبوس به بندر عباس و از آنجا زمینی به بندر لنگه و در نهایت به بندر چارک یا بندر آفتاب بروید تا به کیش برسید، حتما در نظر داشته باشید که در صورت داشتن مشکل پزشکی به بیمارستان کیش مراجعه کنید.

بلیط قطار تهران به بندرعباس از ۹۰ هزار تومان شروع می شود و نرخ آن پیوسته در حال تغییر است. از طریق اتوبوس نیز می‌توانید از تهران به بندرعباس برسید. قیمت بلیط شناور مسافربری از چارک به کیش زیاد نیست و می‌ توانی با هزینه پایین آن را تهیه کرد. قیمت بلیط شناور مسافربری از آفتاب به کیش نیز به همین شکل خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار