کد خبر: 1015178
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به طرح اختصاص بسته حمایتی لوازم خانگی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر گفت: براساس این طرح مقرر شده تا بسته حمایتی شامل ۴ قلم لوازم خانگی در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گیرد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: حسین مدرس خیابانی با اشاره به طرح حمایتی اختصاص بسته لوازم خانگی به اقشار آسیب پذیر، گفت: این طرح هنوز اجرایی نشده، اما براساس این طرح با چند کارخانه تولید کننده لوازم خانگی که ارز به آن‌ها اختصاص داده می‌شود مذاکره شده تا ۴ قلم لوازم خانگی اصلی را با قیمت مناسبت در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گیرد. 

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بسته حمایتی لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی و اجاق گاز است، افزود: مقرر شده تا هزار بسته لوازم خانگی حمایتی به زوج‌های جوانی که فرزندان بازنشسته سازمان بازنشستگی کشور هستند اعطا شود.

وی بیان داشت: البته برنامه ما اختصاص ۳۰۰ هزار بسته است که پیش بینی می‌شود هزار بسته آن تا شهریور ماه اختصاص یابد.

مدرس خیابانی با بیان اینکه وقتی اقتصاد با شوک روبرو می‌شود برای حمایت از اقشار آسیب پذیر باید بسته حمایتی تعیین کرد، اظهار داشت: اختصاص بسته‌های حمایتی به اقشار آسیب پذیر مانع له شدن اقشار آسیب پذیر در زیر فشار‌های اقتصادی می‌شود.

وی گفت: اسامی واجدین شرایط برای این کمک‌ها استخراج شده است و امیدواریم این طرح اجرا شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار