کد خبر: 1015090
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
گله کاپیتان پینگ‌پنگ از عملی نشدن وعده‌ها
سال ۹۵ بود که اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور از ابلاغ آیین‌نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان مشمول قانون سرباز قهرمان که به تصویب هیئت وزیران رسیده بود خبر داد.
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مناف هاشمی، معاون مالی وزارت ورزش هم مدعی شد که سه سال طول کشید تا توانستیم تأیید دولت را در مورد استخدام ورزشکاران قهرمان و مدال‌آور بگیریم. با وجود این و به‌رغم گذشت چهار سال هنوز این داستان به سرانجام نرسیده و ورزشکاران از عملی نشدن این وعده گلایه دارند. افشین نوروزی، کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز می‌گوید تنها ورزشکاران چند رشته هستند که از این دست مزایا استفاده می‌کنند و بقیه رشته‌ها سهمی ندارند: «باید این دیدگاه تغییر کند. خود من ۳۰ سال در تنیس روی میز فعالیت کردم، اما به هرحال این رشته مدال‌آور در المپیک نیست. هرچند که مدال‌آوران رشته‌های خاص هم که این قانون شامل حال‌شان می‌شود هنوز دست‌شان به جایی نرسیده است، چراکه وقتی وزارت خودش قهرمانانش را راه نمی‌دهد و به دنبال استخدام قهرمانان در سازمان‌های دیگر است، دیگر چه انتظاری می‌توان داشت، یعنی رشته‌های ما باید از قهرمانان خود محروم شوند؟ چه اشکالی دارد اجازه دهند وارد مجمع شوند و از اعضای تصمیم‌گیرنده آن باشند؟ وقتی کسی را با سه سال و نیم مدیریت در فدراسیون ردصلاحیت می‌کنند، دیگر چه می‌توان گفت!

کدام اداره کل یا فدراسیون به ورزشکار پست مدیریتی داده اند که سابقه مدیریتی داشته باشد؟ امیدوارم یک اتفاقی بیفتد و حتی اگر در این دولت هم نشد در دولت بعدی پیگیری می‌کنیم. البته همه مسائل را که نباید خود ورزشکاران پیگیری کنند، اصلی‌ترین بند آیین‌نامه فدراسیون‌ها همین بند است که اجازه نمی‌دهد قهرمانان وارد شوند و حتماً باید اصلاح شود.» مسئله اصلی اینجاست که وعده‌های داده شده آقایان باید ضمانت اجرایی داشته باشد که ندارد و در این میان طبیعی است که هیچ اعتراضی هم شنیده نشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار