کد خبر: 1014881
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
بسیج اعلام آمادگی می‌کند با آغاز ماه محرم به عنوان خادمان سلامت برای حفظ سلامت کمک کند تا از عزاداران پشتیبانی و حمایت داشته باشد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش فارس، دومین جلسه ستاد ملی پیگیری‌های ویژه محرم، صبح دیروز سه‌شنبه ۲۱ مرداد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، نماینده، ولی فقیه و رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جمعی از مسئولان نهاد‌های فرهنگی مرتبط با محرم در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار شد.

سردار عبدالرضا آزادی، معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در این جلسه سند تنظیم شده برای محرم را هوشمندانه، هدفمند و راهبردی دانست و اظهار داشت: پیشنهاد دارم برشی عملیاتی از این سند تهیه و به نهاد‌ها و هیئت‌ها ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ روز مانده به محرم هم عهد می‌شویم که اقامه عزای سیدالشهدا با حفظ سلامت مردم برگزار شود که وظیفه گفتمان‌سازی و اقناع داریم، تصریح کرد: رسانه‌ها باید پای کار بیایند و برای ارائه الگو در این زمینه تلاش کنند و مسئولین هم از هیئت‌ها حمایت کنند.

آزادی گفت: بسیج اعلام آمادگی می‌کند تا با آغاز ماه محرم به عنوان خادمین سلامت برای حفظ سلامت کمک کند تا از عزاداران پشتیبانی و حمایت داشته باشد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: کمک مؤمنانه ادامه خواهد داشت تا به نذورات جهت دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار