کد خبر: 1014724
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
چرا صفحه اول گوگل؟ اهمیت، چگونگی، روش ها، بایدها و نبایدها، در رابطه با  قرار گرفتن در صفحه 1 گوگل !؟ این هاعناوینی هستند که میخواهیم در این مقاله به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم

با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل آماده هجوم مخاطبان هدف به کسب و کار خود شوید

رپورتاژ آگهی/ صفحه اول گوگل» چرا باید در صفحه 1 گوگل قرار بگیریم؟

معمولا مخاطبان شما نیازهای خودشون رو توی گوگل سرچ می‌کنن. فرقی نمی‌کنه مخاطب شما دنبال خرید باشه، یا دنبال برنامه‌ریزی برای شروع یک سفر، و یا اینکه دنبال آموزش یا دیدن ویدیوی سرگرم‌کننده. صفحه اول گوگل اولین جاییه که مخاطبان خواسته‌هاشونو توی اونجا پیدا می کنن. اگه نگاهی به آمار ها بندازیم متوجه میشیم که بیش از 50% کاربران روی رتبه اول نتایج گوگل کلیک می‌کنن. که این آمار برای رتبه دوم 12 درصده و برای رتبه سوم حدود 4 درصده. به همین ترتیب برای رتبه‌ دیگه کمتر میشه. در واقع فقط 2 درصد کاربران صفحات دیگه نتایج جستجوی گوگل رو بررسی می‌کنن.

خب حالا چطوری صفحه اول قرار بگیریم؟ برای قرار گرفتن در عنوانین برتر موتورهای جستجو به صورت کلی دو روش داریم که می‌تونید سایت خودتون رو به صفحه اول و عناوین برتر اون صفحه بیارین.

روش اول برای قرار گرفتن در صفحه اول » ادورز

در این روش موتور جستجوی گوگل، سایت شما رو در ازای پرداخت هزینه یی در نتایج سرچ، نشون میده. ابتدا کلمات کلیدی که قراره وبسایت شما باهاشون توی نتایج سرچ قرار بگیره، مشخص میشه. در صورتی که کاربر، هر یک از این کلمات کلیدی مشخص شده رو توی گوگل سرچ کنه، سایت شما توی صفحه اول و یا حتی توی رتبه های اول قرار میگیره. اگر کاربر بر روی لینک سایت شما کلیک کنه ،گوگل هزینه رو از حساب شما کم میکنه.

معمولا ادورز رو برای کلمات کلیدی پررقابت استفاده می کنند.

 

روش دوم برای قرار گرفتن در صفحه اول » ارگانیک سرچ

در این روش بصورت کاملا طبیعی و بدون اینکه هزینه یی رو به گوگل بدید به مرور زمان توی صفحه اول گوگل قرار می گیرید.

در روش ارگانیک سرچ باید مطابق یه سری معیارهایی که واسه گوگل مهم هستش، رفتار کنین. گوگل توی چند سال اخیر الگوریتم های متعددی را معرفی کرده، که مطابق بودن با هر یک از این الگوریتم ها به شما کمک می کنه، به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، رتبه سایت رو افزایش بدید و بعد از مدتی درصفحه اول گوگل قرار بگیرید.

افزایش رتبه گوگل» مهمترین روش‌های مورد استفاده برای بهبود رتبه
 
سئو کلاه سفید

کلاه سفید همونطور که از اسمش پیداست، بهترین و بی ضررترین روش برای افزایش رتبه گوگل است. این روش در طولانی مدت بهترین نتیجه رو به شما میده. در واقع سئو کلاه سفید شامل همه روش هایی  میشه، که هیچ گونه خلل و مشکلی در سایت ایجاد نمیکنه و باعث میشه تا سایت شما بین نتایج جستجوی گوگل، توی صفحه اول قرار بگیره.

سئوی کلاه سیاه

در مقابل، سئوی کلاه سیاه به روش های غیر اصولی برای بهبود رتبه ی سایت در موتورهای جستجو گفته میشه، البته باید توجه کنید که سئوی کلاه سیاه، در ابتدا به شما کمک میکنه که سایتتون به رتبه ی خوبی برسه،  بازدید خوبی داشته باشه، حتی در زمان کوتاه تری به صفحه ی اول گوگل برسین و در نتیجه کاربرای زیادی رو جذب کنین. اما این روش معمولا ریسک بالایی داره، بدلیل اینکه سئوی کلاه سیاه غیر قانونی و نقطه مقابل الگوریتم ها و قوانین گوگله، ممکنه باعث جریمه ی سایت شما توسط ربات های گوگل و در نهایت حذف سایت از نتایج گوگل بشه.

سئوی کلاه خاکستری

 سئوی کلاه سیاه دور زدن قوانین گوگله و سئوی کلاه سفید رعایت این قوانینه. اما یه روش دیگه هم به اسم سئوی کلاه خاکستری وجود داره، که ترکیبی از هر دو روش کلاه سفید و کلاه سیاهه. در حقیقت روشیه که در اون بعضی از قوانین گوگل رعایت می‌شه و بعضی دیگر نه. در حقیقت با این روش گوگل رو طوری که متوجه نشه، دور می‌زنن!

سفارش سئو چگونه به بیزنس و کسب و کار شما کمک می کند؟

مشتریان و کاربران شما هر روز و به دلایل مختلفی از موتورهای جستجو استفاده میکنن ، این فرصت خیلی خوبیه که از آن نهایت استفاده را ببرین. هر چه بیشتر توسط مشتریان دیده بشین، با احتمال بیشتری از شما خرید میکنن. رتبه خوب در سئو به شما کمک می کنه تا علاوه بر اینکه بیشتر دیده بشین ، احتمال فروش و جذب کاربران و تبدیل اونها به مشتری نیز را بالا بره.

مردم به گوگل اعتماد دارن و در طول شبانه روز شاید بارها از اون استفاده کنن تا چیزهایی که مورد نیازشون هست رو پیدا کنن. کسب رتبه ی بالا در گوگل و موتورهای جستجو دیگه، باعث میشه  که بین مخاطبینتون اعتبار و اعتماد بیشتری رو کسب کنین. اگر گوگل جایگاه بالایی را برای سایت شما در نظر بگیره، ارزش و اعتبار برند شما هم افزایش پیدا می کنه.

با انجام فرایند سئو سایت ، میتونید همیشه و در هر تایمی از روز و هفته در حال پیشرفت باشین . سئو، کاری به تعطیل بودن یا نبودن نداره. در هر شرایطی، وب سایت شما رشد می کنه.

در واقع اگر رتبه خوبی توی سئو داشته باشین دیگه نیازی به تبلیغات ندارین و مجبور به پرداخت هزینه برای نمایش سایت توی لیست نتایج یا همون ادورز نیستین. شما می تونید ترافیک وب سایتتون رو بدون پرداخت هیچ هزینه ای افزایش بدید. سئوی سایت به وضوح از نظر هزینه ها، مقرون به صرفه تر از سایر تبلیغات دیگست.

نکات طلایی و مهم در راستای سئو سایت

موفقیت یک سایت در کسب و کار اینترنتی ملزم به بهینه سازی و سئو آن برای موتور های جستجو است. در سئو یه سایت هزاران پارامتر باید رعایت بشه که این پارامترها می‌تونن علاوه بر موفقیت در سئو سایت، شما رو توی آنالیز سئو سایت به نتایج مثبتی بروسونن. در ادامه درباره اینکه چطور میتونیم با بکار گیری 4 مرحله، سایتمون رو سئو کنیم صحبت می کنیم.

مرحله اول هدف گذاری

برای افزایش رتبه در گوگل، اول همه باید اهداف مشخص رو مشخص کنیم . به علاوه باید دلایل و مزایای سئو برای سایتمون هم مشخص بشه.

مرحله دوم تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای افزایش رتبه در صفحه اول گوگل بسیار پر اهمیته . اکثر پروژه ها به خاطر عدم انتخاب کلید واژه مناسب یا بسیار سخت، شکست میخورن. مثلا اگه کلمات کلیدی انتخاب شده پر رقابت باشن امکان اینکه رتبه خوبی توی گوگل داشته باشن،بسیار کمه. پس در صورت امکان از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنیم.

مرحله سوم بررسی سایت رقبا

همیشه میگن راهی که تجربه شده رو اگه ما هم برویم می‌توانیم به همون نتیجه برسیم و نیازی به تجربه مجدد نیست، پس اگه یه سایت رتبه اول گوگل رو در یک موضوع خاص بدست آورده و در زمینه سئو موفق عمل کرده، می‌تونیم به نکات سئو اون سایت توجه بیشتری داشته باشیم.

مرحله چهار تولید محتوا

تولید محتوای مداوم، خوب و کپی نشده یکی از مهمترین کارهایی که باید برای سئو سایت انجام بشه. محتوای سئو شده و جامع، یک پوئن مثبت برای وب سایت هایی هستند که سعی می کنن توی رتبه اول و یا بالاترین جایگاه ها در نتایج گوگل باشن. 

کارشناسان با تجربه و متخصص شرکت ویستا این اطمینان رو به شما میدن که با ارائه راهکارها و برنامه ریزی مناسب به همراه مشاوره و بسته های متنوع تبلیغاتی کسب و کار خودون رو با استفاده از تبلیغات گوگل ادورز و سئو سایت به حداکثر بازدهی رسونده و به بهترین انتخاب مشتریان بازار رقابتی هدفتون  تبدیل بشین!

 0912-875-6547  www.vistaapp.ir   021-8855-1470

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار