کد خبر: 1014523
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ایران است و در ارزیابی صورت گرفته در سال ۹۸ یکی از سه فدراسیون برتر کشور بود. توفیقاتی که این رشته در تمامی رده‌های سنی و در بخش آقایان و بانوان داشت، ویژه بوده است.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ دکتر مهدی علی‌نژاد، معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو گفت: خوشحالم در روز رونمایی از اپلیکیشن تکواندو در جمع قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده این رشته حضور دارم. تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ایران است و در ارزیابی صورت گرفته در سال ۹۸ یکی از سه فدراسیون برتر کشور بود. توفیقاتی که این رشته در تمامی رده‌های سنی و در بخش آقایان و بانوان داشت، ویژه بوده است. خوشحال هستیم که مسئولان فدراسیون تکواندو همچون گذشته به کلام حضرت امیر (ع) عمل کردند که فرزند زمانه خویش باش. امروز زمانه ما، عصر تکنولوژی و اطلاعات است و اگر بخواهیم در مسیر پیشرفت گام برداریم باید از این ابزار‌ها استفاده کنیم و ویروس کرونا مزید بر علت شد تا یادمان باشد از روش‌های دیگر می‌توانیم برای زندگی خود استفاده کنیم.

وی افزود: راه‌اندازی اپلیکیشن تخصصی تکواندو تدبیر مناسب و خوبی است و جا دارد همه فدراسیون‌ها چنین امکانی را فراهم کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش افزود: واقعا ارزشمند است که در دوره‌ای که ویروس کرونا فعالیت‌ها را تحت شعاع خود قرار داده، فدراسیون تکواندو بیش از ۶۰ دوره بازآموزی و دانش آفزایی را به صورت آنلاین برگزار کرده و این نشان می‌دهد واقعا تدبیر صورت گرفته و کار متوقف نشده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: چشم برهم بزنیم المپیک رسیده است. در بخش مردان دو سهمیه توسط تکواندو کسب شده است و امیدواریم در بخش بانوان نیز دو سهمیه کسب کنیم، چرا که ما روی افتخارآفرینی تکواندو حساب کردیم. در تلاش هستیم هر چه زودتر مجوز آغاز فعالیت‌ها و شروع اردو‌ها دریافت کنیم و در اولین فرصت تمرینات متمرکز را با رعایت پروتکل‌ها آغاز کنیم. قطعا سلامت ورزشکاران اولویت است و این ویروس کرونا نشان داد در موج دوم رفتار‌های متفاوتی دارد و جوان، پیر یا ورزشکار نمی‌شناسد؛ تعدادی از قهرمانان ما شرایط حادی پیدا کردند و به هیچ وجه نمی‌توان این ریسک را بکنیم که ورزشکاران که سرمایه‌های ملی ما هستند را در معرض خطر قرار دهیم.

وی با توصیه به قهرمانان تکواندو عنوان کرد: ورزشکاران عزیز، دوران قهرمانی دوران کوتاهی از زندگی ورزشی است و اگر دوره ورزشی را ۱۰۰ سانتی‌متر یک خط کش لحاظ کنیم، دوران قهرمانی تنها ۱۵ سانتی‌متر این خط کش است و باقی ان به دوره پس از قهرمانی است، بنابراین آن چیز که برای ورزشکار می‌ماند اخلاق، منش پهلوانی و راه درست است و کسانی که به حاشیه رفتند، دوران قهرمانی کوتاهی داشتند و خواهش می‌کنم بحث اخلاق و فروتنی سرلوحه ورزشکاران باشد و شرایط الگو بودن را داشته باشد. شرایط الگو بودن شرایط یک زندگی درست است؛ امثال شهید زمانی‌نیا حجت‌های تکواندو هستند که در خطیرترین موقعیت‌ها از آب و خاک این مرز و بوم دفاع کردند و در نهایت به فیض شهادت رسیدند. امیدوارم این شهدا الگوی قهرمانان باشند و قهرمانان الگوی جوانان نیز باشند. خانواده تکواندو خانواده باشخصیت و با شناسنامه‌ای است و به عنوان کسی که در نوجوانانی تکواندو کار کردم از حضور در این خانواده به خود می‌بالم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار