کد خبر: 1014237
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰
تحقیقات پلیس پایتخت درباره مرگ دو پسر جوان که پس از تهیه و صرف قرص لاغری از یک عطاری به کام مرگ رفته‌اند در جریان است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۹:۴۵ صبح دیروز قاضی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری خانی‌آباد از مرگ مشکوک پسر ۱۹‌ساله‌ای به نام احمد با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

مادر پسر فوت شده گفت: پسرم دانشجوی رشته مدیریت بود. ساعت‌۱۰‌شب پسرم از بیرون به خانه آمد و گفت همراه دو نفر از دوستانش به نام‌های شهرام و حمید در بیرون پیتزا خورده است و بعد هم به اتاقش رفت و خوابید تا اینکه صبح وقتی به اتاقش رفتم که او را بیدار کنم متوجه شدم پسرم فوت کرده است.

پس از این مأموران به سراغ شهرام و حمید رفتند که دریافتند شهرام ۲۱‌ساله هم ساعت‌۱۰: ۱۰‌صبح در خانه‌شان به طرز مرموزی به کام مرگ رفته‌است. بنابراین تیم جنایی حمید را شناسایی و از وی تحقیق کردند.

قرص مرگبار لاغری

حمید در تحقیقات گفت: ما سه‌نفر با هم دوست قدمی هستیم و آن شب سه‌نفری با هم در بیرون پیتزا خوردیم. شهرام به گفته خودش اضافه وزن داشت که بعد از خوردن پیتزا گفت یکی از دوستانش به نام فرهاد، عطاری را حوالی سه‌راه شریعتی در خانی‌آباد به او معرفی کرده‌است که قرص‌های لاغری خوبی دارد و به ما پیشنهاد داد هر سه به عطاری برویم و قرص لاغری بگیریم و بخوریم. من به آن‌ها گفتم که وزنم متعادل است و به قرص‌های دست‌ساز هم اعتماد ندارم به همین خاطر احمد و شهرام دو نفری با هم به عطاری رفتند که الان متوجه شدم آن‌ها فوت کرده‌اند. وی در پایان گفت: عطاری را فرهاد به آن‌ها معرفی کرده بود و من حتی آدرس آنجا را هم نمی‌دانم. مأموران در ادامه به سراغ فرهاد رفتند که متوجه شدند او هم شب قبل پس از خوردن قرص لاغری مسموم و به بیمارستان منتقل شده است.

برادر فرهاد گفت: قبل از این شهرام یک بار از عطاری قرص لاغری خریده، اما نصف آن را مصرف کرده‌بود تا اینکه شب حادثه آن‌ها همراه برادرم به عطاری رفتند و قرص لاغری خریدند. برادرم نصف قرص را خورد، اما شهرام و احمد هر کدام یک و نصفی قرص خوردند. ساعتی بعد حال برادرم بد شد که او را به بیمارستان رساندیم و خوشبختانه از مرگ نجات یافت و الان هم که خبر دار شدم، شهرام و احمد فوت کرده‌اند.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران به دستور قاضی واحدی صاحب عطاری را بازداشت و برای تحقیق به اداره پلیس منتقل کردند. تحقیقات از متهم برای روشن شدن زوایای پنهان حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار