کد خبر: 1014048
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
کارگر جوان که پس از قتل مرد کارخانه دار از تهران گریخته‌بود، در شهرستان آمل شناسایی و بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ۵ مرداد‌سال جاری، مأموران کلانتری‌۱۷۵ باقرشهر از قتل صاحب کارخانه پلاستیک‌سازی باخبر و راهی محل شدند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت مرد ۶۵‌ساله بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز شد تا اینکه مأموران دریافتند خودروی اسپورتیج، خودروی مزدا وانت و اسناد و وسایل با ارزش مقتول به سرقت رفته است. همچنین مشخص شد همزمان با این حادثه، یکی از کارگران کارخانه نیز ناپدید شده است.

با ثبت مشخصات دو خودروی سرقتی، سه روز بعد از حادثه مأموران اداره‌دهم پلیس‌آگاهی پایتخت خودروی اسپورتیج مقتول را در یکی از شهر‌های شمالی شناسایی کردند. با توقیف خودرو، راننده آن که کارگر کارخانه بود دستگیر شد.

متهم به پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او با اقرار به جرمش ابتدا مدعی شد به خاطر خرید تریاک برای صاحب کارخانه و اینکه او هزینه مواد را به او نپرداخته مرتکب قتل شده است، اما در روند بازجویی‌ها مرد جوان این بار خلاف اظهارات قبلی‌اش مدعی شد مرد کارخانه‌دار را به خاطر بدهی ۲۰۰‌میلیون تومانی به قتل رسانده است. بعد از اقرار‌های متهم، همدست وی که با خودروی مزدا نیسان سرقتی به شهر بومهن متواری شده‌بود نیز شناسایی و دستگیر شد.

گفتگو با متهم

چند سال داری؟

۳۱ سال.
 
سابقه داری؟
 
خیر

شغلت چه بود؟

اهل بلوچستان بودم و آنجا سرآشپز و ادویه‌ساز بودم.

متأهل هستی؟

بله، سه فرزند دارم.

چرا مرتکب قتل شدی؟

طلب داشتم، اما متهم طلبم را نمی‌داد و مرا خیلی اذیت می‌کرد.

چقدر اختلاف حساب داشتی؟

۲۰۰ میلیون تومان، شنیدم کارخانه دار است و وضع مالی خوبی دارد به همین خاطر به او اعتماد کردم و این مقدار نقره را که ارزش ۲۰۰‌میلیون تومان داشت به او دادم تا با هم کار کنیم.

بیشتر توضیح می‌دهی.

دوستی داشتم که با تجزیه فیلم‌های سی تی اسکن و رادیولوژی قدیمی آب و نقره آنرا از هم جدا می‌کرد. میزان آب بدست آمده از آن فیلم‌ها برای مصارف گاز استفاده می‌شد، اما نقره بدست آمده به کشور چین می‌رفت و از آن‌ها بدلیجات درست می‌شد. من هم مقداری نقره به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به مقتول دادم که با هم کار کنیم، اما او از پرداخت مبلغ آن طفره می‌رفت.

از نحوه قتل بگو

روزی از مقتول طلبم را خواستم. او گفت چند روزی در کارخانه مشغول باشم تا آنرا پرداخت کند. قبول کردم، اما بعد ازسه روز دوباره طفره رفت. این شد که با هم درگیر شدیم. در آن درگیری فحاشی کرد که کنترل اعصابم را از دست دادم و چاقوی میوه خوری را برداشتم. او مرا کتک می‌زد و من هم با چاقو به بدنش ضربه می‌زدم. وقتی خونین روی زمین افتاد، دو خودروی وانت نیسان و شاسی بلند را با دوستم همراه مدارک موجود در کارخانه را به جای طلبم برداشتم و فرار کردیم.

چند روز بعد از حادثه دستگیر شدی؟

فردای آن روز در شهر آمل دستگیر شدم.

جایی گفته بودی برای پول مواد با مقتول درگیر شده‌ای، ولی حالا مدعی هستی اختلاف حساب داشتی؟!

این حرف را زدم تا جرمم کمتر شود ولی حالا حقیقت را می‌گویم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار