کد خبر: 1014047
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که سومین مرحله از طرح کاشف ۵۳‌نفر از محکومان فراری بازداشت شدند و هشت قبضه سلاح جنگی هم از آن‌ها کشف شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی روز گذشته به خبرنگاران گفت: ۲۴۴‌نفر از سارقان و ۴۹‌باند سرقت دستگیر و متلاشی شدند، این افراد جرائمی مثل قتل مسلحانه، آدم‌ربایی و تجاوز در پرونده‌های خود داشتند. وی ادامه داد: ۵۳ نفر از محکومان فراری که ۷۰‌درصدشان مجرم سابقه دار بودند و سال‌ها به زندان رجوع نکرده‌بودند، دستگیر شدند که ۸‌قبضه سلاح گرم و جنگی از این افراد کشف شد. رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: شناسایی و دستگیری قاتلان که در ششم مرداد صاحبکار خود را به قتل رسانده‌بودند و قصد فرار از مرز را داشتند، در این مرحله از طرح انجام شد که بعد از دستگیری این باند سه‌نفره به یک فقره قتل دیگر در شمال کشور اعتراف کردند. وی گفت: همچنین باند جعل اسناد که با تهیه فیش‌های مختلف نهاد‌های گوناگون از افراد اخاذی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شد. رئیس پلیس پایتخت گفت: باند سازنده طلا‌های کم عیار که سال‌های سال فعالیت داشتند، شناسایی شدند که این افراد بالغ بر ۴۰۰‌کیلو مس را در طلا‌ها مخلوط می‌کردند.

حوادث پارک ملت

سردار رحیمی با اشاره به حوادث اخیر مربوط به پارک ملت تصریح کرد: همه ساله در روز عید قربان افغانستانی‌ها در میدان آزادی جمع می‌شدند و این روز را به همدیگر تبریک می‌گفتند امسال این تجمع در پارک ملت برگزار شد که بلافاصله بعد از مطلع شدن، پلیس برای حفظ امنیت افراد در محل حاضر شد. اما بلافاصله مشاهده رفتار‌های نادرستی از سوی تجمع کنندگان شد که در این راستا ۱۹‌نفر دستگیر شدند که پنج‌نفر از آن‌ها که تهیه کنندگان پرچم طالبان بودند و حتی آن پرچم‌ها را به صورت دست‌نویس نوشته بودند و از این تجمع عکس و فیلم گرفته بودند دستگیر و روانه زندان شدند. باقی افراد هم از کشور اخراج شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار