کد خبر: 1013979
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
معاون روابط عمومی سازمان بسیج خبر داد
سرهنگ یوسفیان گفت: چهارشنبه ۱۵ مرداد، توزیع سبد معیشتی از سوی سازمان‌های بسیج اقشار در ۲۷ استان انجام خواهد شد که شامل اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، ارائه بسته‌های کمک معیشتی، بسته‌های لوازم التحریرو... می‌شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سرهنگ پاسدار "محمد یوسفیان" معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین  با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ادامه یافتن نهضت کمک مومنانه افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی نهضت خدمت مؤمنانه در آستانه ماه رمضان را بسیار با ارزش و گره‌گشا از زندگی قشر‌های ضعیف دانستند و افزودند: این نهضت تعاون و احسان باید رشد و توسعه پیدا کند و هر کس به هر شکل که می‌تواند کمک و مراقبت کند که کسی از نیازمندان از قلم نیفتد. از اینروست که سازمان بسیج مستضعفین که در مرحله اول نهضت کمک مومنانه با تمام قدرت وارد صحنه شد، در مرحله دوم نیز همه استعداد‌ها را به کار گرفته تا این نهضت را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه از هفته گذشته آغاز شده و در دهه امامت و ولایت در چند مقطع زمانی ادامه می‌یابد، تصریح کرد: روز چهارشنبه هشتم مردادماه شاهد توزیع سبد‌های معیشتی از سوی سازمان بسیج مستضعفین به محرومین استان تهران بودیم. همچنین روز سه شنبه چهاردهم مردادماه نیز به همت سازمان بسیج کارگری، برنامه گسترده شیفت ایثار برای کمک به نیازمندان جامعه برگزار گردید.

یوسفیان ادامه داد: روز چهارشنبه پانزدهم مردادماه نیز توزیع سبد معیشتی از سوی سازمان‌های بسیج اقشار در ۲۷ استان میان محرومین و حاشیه نشینان انجام خواهد گرفت که شامل اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، ارائه بسته‌های کمک معیشتی، بسته لوازم التحریر، لباس ویژه دانش آموزان، ماسک رایگان، ذبح دام سبک و سنگین و توزیع آن میان نیازمندان، توزیع بسته‌های غذای گرم ویژه محرومان و... می‌شود.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه "کمک مومنانه" در ماه ذی الحجه و دهه امامت و ولایت ادامه دارد افزود: یک میلیون و نیم سبد معیشتی، ۲۰ هزار سری جهیزیه، دو و نیم میلیون پرس غذا، ۱۸ هزار دست البسه و کفش، ۲۷ هزار راس قربانی دام، ۶۰۰ هزار قطعه مرغ منجمد، ۲۶ هزار بسته لوازم التحریر، ۵۰ میلیارد تومان کارت هدیه و... در میان نیازمندان و محرومین در قالب کمک مومنانه در توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار یوسفیان در ادامه با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین درصدد است تا مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه را در دو مقطع زمانی دیگر در دهه اول محرم الحرام و همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان علیه السلام و دهه آخر ماه صفر المظفر ادامه دهد، خاطر نشان کرد: جزئیات این برنامه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار