کد خبر: 1013652
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
سه مرد شرور که در نزاع خونین محله شمیران‌نو باعث وحشت ساکنان شده‌بودند از سوی بازپرس جنایی محارب شناخته شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: شامگاه بیست و دوم‌خرداد امسال قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌فرجام از قتل مرد میانسالی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شدند.

تیم جنایی در محل حادثه حوالی شمیران نو با جسد مرد ۴۰‌ساله‌ای به نام ایوب روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های مأموران پلیس حکایت از آن داشت لحظاتی قبل مقتول و دوستانش که از خلافکاران هستند با سه فرد شرور دیگر به نام‌های کامران، بهنام و بهمن درگیری خونینی رقم زده‌اند که در جریان آن کامران، ایوب را با چاقو به قتل می‌رساند. بررسی‌های دوربین‌های مداربسته نشان داد این درگیری خونین باعث رعب و وحشت اهالی محل شده است.

در حالی که مأموران پلیس بهنام و بهمن را دستگیر کرده‌بودند، قاتل فراری به اداره پلیس رفت و خودش را تسلیم و به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: در دوران جوانی‌ام با افراد زیادی درگیر می‌شدم و زندگی پر تلاطمی داشتم و حتی چند باری هم قصد خودکشی داشتم که با تولد فرزندم تصمیم گرفتم زندگی‌ام را سر و سامان بدهم و دست از کار‌های خلاف بردارم.

وی درباره درگیری مرگبار گفت: دایی‌ام با مقتول کری‌خوانی داشت و شب حادثه هم من مشروب خورده بودم که همراه دوستم با ایوب و دوستانش روبه‌رو شدیم. ما بلافاصله با دایی‌ام تماس گرفتیم و وقتی دایی‌ام رسید با آن‌ها درگیر شدیم. من برای دفاع از خودم دست به چاقو بردم، اما نفهمیدم ایوب چطور به قتل رسید.

دو متهم دیگر هم در بازجویی‌ها به شرکت در نزاع دسته‌جمعی اعتراف کردند، اما قتل را انکار کردند.

سه‌متهم پس از تحقیقات تکمیلی راهی زندان شدند و قاضی ساسان غلامی کیفرخواست کامران به جرم مباشرت در قتل عمد و کیفرخواست دو متهم دیگر را به اتهام شرکت در نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل صادر کرد. همچنین بازپرس پرونده برای سه متهم به خاطر ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کیفرخواست محارب هم صادر کرد. بنابراین سه متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران و دادگاه انقلاب محاکمه می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار