کد خبر: 1013520
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
کارمند خیانتکار که با دستبرد به انبار شرکت محل کارش در خیابان ستارخان تعداد زیادی گوشی تلفن همراه به مبلغ ۵‌میلیارد تومان سرقت کرده‌بود، شناسایی و بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ۱۱‌تیرماه امسال بود که مردی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰‌تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۸‌ستارخان راهی محل که دفتر فروش گوشی‌های تلفن همراه بود، شدند. بعد از انجام تحقیقات اولیه پرونده به دستور بازپرس دادسرای ناحیه‌۵ برای رسیدگی به پایگاه‌دوم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده‌شد و تحقیقات بیشتری در این باره انجام شد. شاکی در توضیح بیشتر شکایت خود گفت: من مدیر یک شرکت واردات گوشی تلفن همراه و قطعات مربوط به آن هستم. صبح روز یازدهم تیرماه وقتی وارد شرکت شدم متوجه شدم که در انباری شکسته شده و ۱۲۰‌گوشی تلفن همراه گرانقیمت که ۵ میلیارد و ۵۰۰‌میلیون تومان قیمت داشت سرقت شده‌است که به پلیس ۱۱۰‌خبر دادم.

کارآگاهان پلیس بعد از بررسی صحنه جرم متوجه شدند که سرقت از سوی فردی آشنا رقم خورده است؛ چراکه قفل‌های در سالم بود و سارق یا سارقان بدون مشکل وارد شده و بعد از سرقت هم محل را ترک کرده بودند.

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان تحقیقات خود را روی کارکنان شرکت متمرکز کرده و به یکی از کارکنان که مردی ۴۵‌ساله به نام یونس بود مظنون شدند و او را در خانه‌اش بازداشت کردند.

یونس وقتی در این باره بازجویی شد به سرقت اعتراف کرد و گفت که گوشی‌های سرقت شده را در انباری خانه‌اش مخفی کرده است. سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس‌آگاهی تهران گفت: با اعتراف متهم به ارتکاب سرقت، وی به همراه پرونده در اختیار دادسرا قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار