کد خبر: 1013296
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیدوارم عدم صدور مجوز بازی داریوش شجاعیان ارتباطی به دیدار ما با سپاهان نداشته باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از بازی استقلال با سپاهان گفت: فرهاد مجیدی به دلیل نیامدن به این نشست خبری عذرخواهی کرد. او دوست داشت تمرکزش روی بازی باشد، ولی قول داد بعد از این دیدار حرف‌های شنیدنی زیادی را با خبرنگاران در میان بگذارد. به من وظیفه داد در خدمت شما باشم. برای امیر قلعه نویی از دوستان و همبازیان سابق خودم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم دوباره او را در میادین ببینیم.

وی ادامه داد: سپاهان تیم با کیفیتی است و بازیکنان خوبی دارد. قطعا بازی سخت و دشواری خواهیم داشت. برنامه‌های ما فشرده بود و بازی معوقه را انجام دادیم. زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم، ولی با انگیزه‌ای که بازیکنان دارند و اهمیتی که این مسابقه دارد، قطعا همه با تمرکز وارد بازی می‌شویم. شناخت کاملی از سپاهان داریم و کار تاکتیکی را برنامه ریزی کردیم. ان شاءالله فردا به موفقیت برسیم. امیدوارم با برد در این بازی گرفتن سهمیه آسیا را تا حد زیادی تثبیت کنیم. این مسابقه مثل سه بازی آینده فینال گونه است و اهمیت زیادی دارد. با تمرکز و آمادگی کافی امیدوارم به پیروزی برسیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: در دو بازی گذشته در بحث مالکیت توپ، خلق موقعیت آمار خوبی داشتیم. در این دو بازی بیش از هشت موقعیت بالای ۹۰ درصد را از دست دادیم. این به عدم تمرکز در ضربات آخر بر می‌گردد. بازی سپاهان دیداری است که موقعیت کمتری خلق می‌شود. سعی می‌کنیم از حداقل موقعیت‌های خود استفاده کنیم تا پیروز شویم.

نامجومطلق یادآور شد: با شرایطی که کرونا برای تیم‌های ما ایجاد کرد، خواهش کردیم فدراسیون و سازمان لیگ به تیم‌ها کمک کنند. باشگاه ما و فولاد بیشترین درگیری را در بحث کرونا داشتیم و بیشترین بازیکنان را از دست دادیم. الان هم دو بازیکن کرونایی داریم که یک نفر در تست تیم جوانان مثبت شد. وظیفه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این است که به تیم‌ها کمک کنند. داریوش شجاعیان بازیکن جوانی است و از مصدومیت بازگشته. چند روز پیش این خبر رسید که می‌توانیم از او استفاده کنیم، ولی بازهم گفتند که مجوز بازی اش صادر نشده است. امیدوارم این اتفاق بعد از بازی با سپاهان رخ ندهد، چون می‌توانستیم از او در این دیدار استفاده کنیم. امیدوارم این‌ها به هم ارتباطی نداشته باشد.

وی یادآور شد: همه بازیکنان واقف هستند که ۳۰ میلیون هوادار با پیروزی تیم لبخند و با ناکامی تیم اشک می‌ریزند. این انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند.

مربی استقلال درباره تقابل با سپاهان در جام حذفی هم گفت: تمرکزمان روی این بازی است و بعد از آن به جام حذفی هم فکر می‌کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار