کد خبر: 1013092
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد مدتی است با پیگیری تمرینات ویژه پس از عمل جراحی در سودای بازگشت مقتدرانه به میدان است.
به گزارش جوان آنلاین ، علیرضا کریمی دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان سال گذشته پس از مصدومیت شدید مجبور به عمل جراحی شد. این آزادکار عنواندار با توجه به این وضعیت، عملا شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست داد، اما شیوع ویروس کرونا و تعویق بازی‌های المپیک باعث شد تا او نیز فرصت خوبی برای درمان کامل و بازگشت به میدان بدست اورد.

علیرضا کریمی که از اواخر سال گذشته در شهر کرج مشغول تمرینات سبک و فیزیوتراپی بود، مدتی است تمرینات ویژه خود را برای هرچه بهتر شدن شرایط فیزیکی انجام می‌دهد.

عمل جراحی این آزادکار ملی پوش اواخر فروردین امسال توسط دکتر کیهانی متخصص جراحی استخوان و مفاصل و فوق تخصص جراحی زانو انجام شد که اتفاقا وی به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون کشتی به خوبی بر روند درمانی کریمی نظارت دارد. این پزشک مجرب همان زمان پس از عمل جراحی و آغاز روند درمانی کریمی، اعلام کرد وی می‌تواند تا ۶ ماه دیگر روی تشک برود و در وضعیتی مطلوب به کشتی ادامه دهد. بدین ترتیب تعویق المپیک هم به نفع علیرضا کریمی تمام شد، چراکه او فرصت کافی دارد تا روند درمان خود را به خوبی و بطور کامل تا زمان بازگشت به میدان پشت سر بگذارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار