کد خبر: 1013059
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
جزئیات پرداخت تسهیلات به تولید
مدیر عامل بانک ملی ضمن بیان اینکه برای تامین مالی و نقدینگی واحد‌های تولیدی کشور در سال گذشته و سه تا چهار ماهه ابتدایی امسال معادل ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، جزئیات تسهیلات پرداختی این بانک را اعلام کرد و گفت: تا سقف ۵ میلیون تومان مشمولان سهام عدالت می‌توانند از بانک ملی با کارت اعتباری وام دریافت کنند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: امروز (چهارشنبه ۱۳۹۹/۵/۸) نشست خبری طرح نشان اعتباری بانک ملی برگزار شد که محمد رضا حسین زاده اظهار کرد: بانک ملی برای تامین مالی و نقدینگی واحد‌های تولیدی کشور در سال گذشته و سه تا چهار ماهه ابتدایی امسال معادل ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است. همچنین، نزدیک ۴ هزار میلیارد تومان هم برای واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط که نقش مهمی در سطح اشتغالزایی دارند، پرداخت تسهیلات انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: از ۲۳ میلیون خانوار مشمول دریافت وام کرونا پرداخت وام ۶ میلیون خانوار متعلق به بانک ملی بوده که طی یک ساعت وام این افراد پرداخت شد. علاوه براین، معادل ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هم با نرخ ۱۲ درصد به کسب‌وکار‌هایی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، پرداخت خواهد شد.

حسین زاده درباره فروش اموال مازاد بانک ملی، توضیح داد: این بانک تاکنون یکصد و ۸ هزار میلیارد ریال از اموال و املاک خود را به فروش رسانده است و گروه توسعه ملی از زیرمجموعه‌های خود را از طریق بورس در تیر ماه به فروش گذاشتیم، اما فروش نرفت که قصد داریم مدیریت آن را هم واگذار کنیم تا در نهایت واگذاری آن محقق شود.

وی افزود: تا سقف ۵ میلیون تومان مشمولان سهام عدالت می‌توانند از بانک ملی با کارت اعتباری وام دریافت کنند و در این زمینه بانک ملی با بیش از ۴۰۰۰فروشگاه قرار بسته است تا مشمولان سهام عدالت بتوانند از طریق کارت‌های اعتباری که به آن‌ها تعلق می‌گیرد، کالا‌های موردنیاز خود را خریداری کنند. نکته مهم در این زمینه این است که اگر یک ماه بعد از اولین تراکنش از این کارت‌های اعتباری، مبلغ پرداختی تسویه شود، هیچی سودی از این افراد دریافت نمی‌شود و پاداش هم می‌گیرند. همچنین، برای خوش حساب‌ها در این زمینه سقف اعطای وام بسته به میزان سهام عدالت با کارت‌های اعتباری افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل بانک ملی ادامه داد: کارت هدیه دیجیتالی هم یکی دیگر از طرح‌های بانکداری دیجیتال است که به زودی عرضه می‌شود. علاوه براین، معادل ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای وام ازدواج از سوی بانک ملی پرداخت شده است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار