کد خبر: 1012946
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
شایعه‌ای که کونته آن را رد کرد
نارضایتی ستاره آرژانتینی شایعات درباره ترک نیوکمپ را افزایش داده است. ناکامی بارسلونا در فتح لالیگا بحرانی جدی را در این تیم ایجاد کرده تا جایی که بحث فشار ستاره‌ها برای برکناری سرمربی نیز مطرح شده، اما با مخالفت رئیس باشگاه مواجه شده است.
شیوا نوروزی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: نارضایتی‌ها در کاتالان به اوج خود رسیده است؛ بارسلونا هفته‌ها صدر جدول را در اختیار داشت، ولی در نهایت در جنگ قهرمانی قافیه را به رقیب سنتی خود باخت و جام به رئالی‌ها رسید. بعد از این مسئله بود که کاپیتان لیونل مسی صراحتاً به آشفتگی تیم در این فصل اشاره کرد و کادر فنی را مقصر اصلی خواند. البته داستان اختلافات بازیکنان با سرمربی و دستیارانش از هفته‌ها قبل عیان شده بود؛ بی‌تفاوتی مسی به حرف‌های کیکه ستین کاملاً مشهود بود و سایر ستاره‌ها نیز دست‌کمی از او نداشتند. منتها بارتومئو، رئیس باشگاه به‌رغم همه مخالفت‌ها از سرمربی فعلی حمایت کرده است. همین مسئله نیز باعث شد شایعه رفتن لیونل مسی از اسپانیا سر زبان‌ها بیفتد. با اینکه هیچ خبر رسمی از مذاکره یا توافق با یک تیم خاص منتشر نشده، اما رسانه‌های اروپا لیگ ایتالیا را به عنوان مقصد بعدی کاپیتان آرژانتینی معرفی کرده‌اند.

از آنجا که کریس رونالدو دو سال پیش بعد از ترک سانتیاگوبرنابئو سر از سری آ درآورد، انتقال مسی به لیگ ایتالیا چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. با وجود اینکه هنوز هم برخی معتقدند تصمیم رونالدو اشتباه بوده، اما تداوم نارضایتی مسی از وضعیت کنونی تیم محبوبش ممکن است او را هم مجبور به گرفتن تصمیمی سخت کند. در این بین تیم اینترمیلان به عنوان گزینه اصلی مذاکره با لئو معرفی شده است. برنده شش توپ طلا برای گرفتن یک تصمیم بزرگ خود را آماده می‌کند. نشریه سان در گزارشی مدعی شد که پدر لیونل مسی این هفته یک خانه در شهر میلان خریداری کرده و این مسئله نیز به شایعات دامن زده است. از آنجا که اینترمیلان پیش از این هم برای به خدمت گرفتن مسی اقدام کرده بود فعلاً به عنوان گزینه اصلی به شمار می‌رود و بعید نیست که در فصل جدید این بازیکن در سن‌سیرو به میدان برود. آنتونیو کونته، سرمربی نروآتزوری به این خبر اینطور واکنش نشان داده است: «در حال حاضر این انتقال به دلایل زیادی غیرممکن است. فکر نمی‌کنم هیچ دیوانه‌ای در دنیا باشد که مسی را نخواهد، اما این موقعیت از اهداف اینتر و بازیکنانی که قرار است به خدمت بگیریم بسیار دور است.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار