کد خبر: 1012852
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
یوسفیان معاون روابط عمومی سازمان بسیج خبر داد:
سرهنگ یوسفیان گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه برای خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه از دهه امامت و ولایت آغاز و تا انتهای ماه صفر در سه مقطع زمانی برگزار می شود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج اعلام کرد: در آستانه دهه امامت و ولایت مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه آغاز خواهد شد.

وی با تشریح برنامه های مقطع اول مرحله دوم این رزمایش تاکید کرد: بر این اساس در مقطع اول از مرحله دوم رزمایش، در روز چهارشنبه هشتم مردادماه سال جاری مصادف با آغاز دهه امامت و ولایت ، توزیع سراسری سبد های معیشتی از سوی سازمان بسیج مستضعفین به اقصی نقاط کشور و میان محرومین جامعه آغاز خواهد شد.


یوسفیان خاطر نشان کرد: همچنین روز سه شنبه چهاردهم مردادماه نیز به همت سازمان بسیج کارگری، برنامه گسترده شیفت ایثار برای کمک به نیازمندان جامعه برگزار می شود. چهارشنبه پانزدهم مردادماه نیز توزیع سبد معیشتی از سوی سازمان های بسیج اقشار در تمامی استان ها انجام خواهد پذیرفت.


معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در انتها افزود: سازمان بسیج مستضعفین درصدد است تا مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه را در دو مقطع زمانی دهه اول محرم الحرام و همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان علیه السلام و دهه آخر ماه صفر المظفر ادامه دهد که برنامه های آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار