کد خبر: 1012699
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت تمدید قرارداد خود با این تیم مبلغی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل می‌خواهد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس که به چهارمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر رسید با مشکل تمدید قرارداد برخی بازیکنان اصلی خود روبرو شده است.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه که با چالش‌های مالی فراوان بابت طلب مربیان و بازیکنان خارجی پیشین این تیم دست و پنجه نرم می‌کند حالا باید شاکله اصلی تیم را نیز با تمدید قرارداد آن‌ها حفظ کند.

بشار رسن هافبک عراقی سرخپوشان پایتخت یکی از بازیکنانی است که قراردادش در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدنظر یحیی گل محمدی برای فصل بعد نیز هست، اما قرارداد ارزی او با سرخپوشان تبدیل به چالش برای تمدید قراردادش شده است.

هافبک تیم ملی عراق که حاضر نیست قرارداد خود را ریالی ببندد حدود ۲۶۰ هزار دلار از پرسپولیس بابت فصل جاری طلب دارد، اما هنوز به وی پرداخت نشده است.

رسن برای تمدید قرارداد با پرسپولیس خواهان تسویه مطالبات فصل جاری خود و افزایش رقم قراردادش است، اما سرخپوشان توان پرداخت مبلغ نزدیک به ۴۳۰ هزار دلار برای یک فصل را ندارند.

این چالش بزرگی برای باشگاه پرسپولیس است که در صورت تمدید قرارداد او بایستی حدود ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار