کد خبر: 1012554
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با همکاری بنیاد مستضعفان، عملیات تأمین و اجرای لوله‌گذاری فاز سوم آبرسانی بــه غیزانیــه اهـواز را آغـاز کرد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش روابط‌عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اجرای لوله‌گذاری بخش پایانی آبرسانی به بخش غیزانیه و ۳۳ روستای اطراف آن با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر از نزهه به دهلاییه و از نزهه به غیزانیه بزرگ از امروز وارد مرحله اجرا می‌شود.

وی افزود: این پروژه به طول تقریبی ۳۰ کیلومتر با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن با مواد اولیه PE۱۰۰ و فشار کاری ۱۰ بار است که ۲۵ کیلومتر آن لوله‌های با سایز ۳۱۵ میلیمتر و ۵ کیلومتر لوله سایز ۴۰۰ میلیمتر است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به مشکل کمبود آب شرب غیزانیه در ماه‌های اخیر گفت: با اجرای این طرح آب شرب ساکنان روستا‌های این بخش تا ۲۰ سال آینده تأمین خواهد شد و آن‌ها دیگر مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.

محمد در مورد زمانبندی اجرای این طرح اظهار داشت: با توجه به ضرورت تسریع در اجرای این طرح، لوله‌های این پروژه با استفاده از ظرفیت چند کارخانه به صورت همزمان در حال تولید است که شروع عملیات اجرایی آن از پنجم مرداد‌ماه آغاز می‌شود و ظرف مدت ۵۰ روز کاری با همت تلاشگران عرصه سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا، تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار