کد خبر: 1012370
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
سرمربی سابق تیم پرسپولیس می‌گوید وزیر ورزش گفته است که پیشکسوتان این باشگاه باید سهام مورد نظرشان را از بورس بخرند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علی پروین در گفتگو با ایسنا، درباره کسب چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس اظهار کرد: من هم مثل هر هواداری از کسب این عنوان خوشحالم. من این قهرمانی را به هواداران، اعضای کادر فنی، بازیکنان ومجموعه باشگاه تبریک می‌گویم. من پیش بینی کرده بودم با اختلاف ۱۵ امتیازی نسبت به رقبا پرسپولیس قهرمان می‌شود، اما حالا فکر می‌کنم این اختلاف به ۲۰ امتیاز خواهد رسید.

وی افزود: وقتی اسکلت تیم را حفظ کنند و بازیکنان با یکدیگر همدل باشند، موفقیت‌ها به دست می‌آید. پرسپولیس با همین تیم تا دو الی سه سال دیگر هم می‌تواند قهرمانی‌های خود را تکرار کنند.

پروین در ادامه درباره مباحث خصوصی‌سازی سرخ‌آبی‌ها و جلسه‌اش با وزیر ورزش و جوانان، گفت: آقای وزیر به من گفتند این دو باشگاه را در بورس عرضه می‌کنیم. آن طور که گفتند قرار است ۱۰ درصد سهام این باشگاه‌ها در بورس واگذار شود. من گفتم بهتر است درصدی هم در اختیار پیشکسوتان قرار بگیرد که آقای وزیر گفتند پیشکسوتان بروند و در بورس سهام این دو باشگاه را بخرند. من هم گفتم که چنین چیزی امکان ندارد. شما با یک کارگزار سه ساله قرارداد بسته‌اید، حالا چگونه می‌خواهید باشگاه را در بورس عرضه کنید؟ فعلا هم همینطور موضوع واگذاری این باشگاه‌ها در حالت بلاتکلیفی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش به زودی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس را معرفی خواهد کرد یا خیر گفت: فعلا شرایط همین گونه است و کسی کار به حاشیه‌ها ندارد. ۴ نفر عضو هیات مدیره می‌شوند، می‌آیند و می‌روند و در نهایت همین مسائل ادامه دارد.

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند روزی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا بشود هم گفت: اگر کمی بازی‌های ابتدایی را با جدیت دنبال کنند و حریف را دست کم نگیریند، این پرسپولیس در کنار یحیی گل محمدی می‌تواند قهرمان آسیا بشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار