کد خبر: 1012178
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
نوئل لو گرت که ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه را بر عهده دارد به تمجید از مهاجم رئال مادرید پرداخت و اعلام کرد این بازیکن بهترین فصل خود را تجربه کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: کاملا آشکار است که کریم بنزما در فصل ۲۰-۲۰۱۹ درخشید و عملکردش در رئال مادرید که فاتح لالیگا شد کلیدی بود. این موضوع تا جایی روشن است که نوئل لو گرت، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه مجبور شد در مقابل رسانه‌ها به تمجید از مهاجم رئال مادرید بپردازد. این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکن فرانسوی از سال ۲۰۱۵ به دستور فدراسیون حق حضور در تیم ملی را ندارد.

بنزما با ۲۱ گلی که به ثمر رساند دومین گلزن برتر لالیگا شد و در میان یازده بازیکن برتر فصل قرار گرفت. این ۲۱ گل ۱۶ امتیاز برای مادرید به ارمغان آورد. ارزش گل‌های مهاجم فرانسوی از لیونل مسی (آقای گل لالیگا) بیشتر بود.

در فرانسه دست از تمجید بنزما بر نمی‌دارند و دوباره جنجال قدیمی حضورش در تیم ملی به راه افتاده است. عملکرد درخشان مهاجم مادرید لو گرت را مجبور به واکنش کرد و او در یک مصاحبه گفت: "بنزما بهترین فصل خود را تجربه کرد. " رییس فدراسیون فوتبال فرانسه در حالی این جمله را بر زبان آورد که چند ماه پیش گفته بود دوران بنزما در تیم ملی به پایان رسیده است.

لو گرت در مصاحبه اخیر خود اظهار کرد: بنزما فصل را به شکل فوق العاده‌ای با مادرید تمام کرد. پیش از این به زین الدین زیدام تبریک گفته بودم که سرمربی اش است. اکنون پس از پایان فصل یکی از بهترین بازیکنان محسوب می‌شود. بهترین؟ نمی‌توانم قضاوت کنم، چون همه بازی‌ها را تماشا نکردم، اما به نظرم بهترین فصل خود را سپری کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار