کد خبر: 1011925
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
به اعتقاد مدیر بازرگانی شرکت کیمیا شیمی سهند، مزایای شوینده‌های نانو موجب شده تا این محصولات جایگزین مواد خارجی در کاروا‌ش‌ها شوند.
سرویس دانش جوان آنلاین: چند سالی است که از شوینده‌های نانو در کارواش‌ها استفاده می‌شود و این محلول‌ها کارنامه موفقی در بخش شستشوی خودرو داشته است.

بهتاش هدایتی، مدیربازرگانی شرکت کیمیا شیمی سهند می‌گوید: «با توجه به عملکرد مثبت شوینده‌های نانو در کارواش‌ها شاهد خروج مواد خارجی از لیست مواد مصرفی کارواش‌ها هستیم. قیمت مناسب، اثربخشی بالا و دسترسی ساده به محصول از جمله مزایای این شوینده‌ها نسبت به محصولات خارجی هستند. البته استفاده شخصی از این محلول‌های شوینده توسط صاحبان خودرو نیز تاثیر زیادی روی افزایش فروش این شوینده‌ها داشته است. در حال حاضر یک بطری ۵۰۰ میلی‌لیتری از این شوینده‌ها را می‌توان برای ۴ بار شستشوی خودرو استفاده کرد در حالی که هزینه خرید یک بطری از این شوینده از تعرفه یک بار کارواش کمتر است؛ بنابراین اقبال زیادی نسبت به این محصول از سوی صاحبان خودرو وجود دارد.»

وی از اسپری پاک‌کننده صفحات نمایش LED, LCD و همچنین اسپری پاک‌کننده تبلت و موبایل به عنوان پرفروش‌ترین محصولات شرکت شرکت کیمیا شیمی سهند یاد کرد که دارای گواهی‌نامه نانومقیاس نیز هستند.

به اعتقاد مهندس هدایتی شیوع کرونا روی مصرف مواد شوینده تاثیر به سزایی گذاشته و همین امر موجب رشد تقاضا برای شوینده‌ها و اسپری‌های نانو این شرکت شده است.

مدیربازرگانی شرکت کیمیا شیمی سهند درباره برنامه‌ها و تغییرات انجام شده در این شرکت می‌گوید: «به تازگی تجهیزات و دستگاه‌های جدیدی را نصب و راه‌اندازی کرده‌ایم که روی افزایش ظرفیت تولید و کیفیت بخش بسته‌بندی ما تاثیرگذار بوده است. در کنار این، با بازسازی نام تجاری به دنبال تغییراتی در کسب وکار هستیم که امیدوارم اثرات این اصلاحات را در نیمه دوم سال جاری شاهد باشیم.»

لازم به ذکر است که محلول پاک‌کننده سطوح استیل، اسپری پاک‌کننده صفحات نمایش LED و LCD، محلول پاک‌کننده چند‌منظوره و اسپری پاک‌کننده شیشه از جمله شوینده‌های مبتنی بر فناوری‌نانو هستند که این شرکت تولید و به بازار عرضه کرده است. شرکت کیمیا شیمی سهند محلول شوینده موتور و بدنه خودرو بدون استفاده از آب را نیز در سبد محصولات خود دارد که می‌تواند برای مصرف‌کنندگان جالب توجه باشد. این محلول شوینده که غیرالکلی است، با استفاده از مواد نانویی تولید شده و به‌صورت اسپری روی بدنه، رینگ، لاستیک یا موتور ریخته می‌شود و تنها با استفاده از یک دستمال می‌توان بدنه خودرو را تمیز کرد بدون این که نیاز به استفاده از آب باشد.

نانومحصولات این شرکت به دلیل فرمولاسیون ویژه‌ای که دارند قدرت پاک‌کنندگی بالایی داشته و عاری از مواد شیمیایی خطرناک هستند در نتیجه به سطح آسیبی نمی‌رسانند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار