کد خبر: 1010677
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
دکتر غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور خبر داد
با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت صمت، مسئولیت هماهنگی، تأمین مواد اولیه، تولید و توزیع ماسک در چرخه تولید نیمه صنعتی و کارگاهی برعهده بسیج اصناف کشور قرارگرفت.
سرویس ایران جوان آنلاین: حالا و با توجه به لزوم کنترل قیمت‌ها و کوتاه کردن دست دلالان و همچنین جلوگیری از توزیع ماسک‌های غیر استاندارد، اولین وبسایت عرضه ماسک استاندارد به آدرسwww. bamask. ir راه‌اندازی شد و در دسترس عموم مردم قرار گرفت. با افتتاح این سامانه از این پس مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت ماسک مورد نیازشان را با قیمت مصوب، درِ منزل دریافت نمایند. کسانی که درشرایط سخت چند ماه اخیر به ویژه کارگران واحد‌های تولیدی ماسک و سایر زحمتکشان این عرصه، دل به خطر زده و برای خدمت به مردم حتی در تعطیلات نوروز و سایر ایام هیچ‌گاه سنگر تولید را رها نکردند، شامل این فرمایش نورانی امام‌رضا (ع) هستند که «دوستی با مردم نیمی از عقل است.»

همزمان با شیوع ویروس کرونا و با توجه به تولید محدودی که در کشور وجود داشت، اولویت اصلی این سازمان تولید ماسک بود تا پاسخگوی نیاز و جوابگوی مصرف کشور باشد. به همین دلیل از ابتدای شیوع ویروس کرونا ستادی در بسیج اصناف کشور ایجاد شد و توانستیم با همکاری تولید‌کنندگان بخشی از کمبود کشور در خصوص ماسک را تأمین و توزیع نماییم. بیش از ۵۰ میلیون ماسک توسط واحد‌های تولیدی صنفی در سراسر کشور تولید و روند تولید، ابتدا با ماسک پارچه‌ای شروع شد و در حال حاضر ماسک استاندارد سه لایه پزشکی، نیاز‌های جامعه را برطرف می‌کند. ماسک‌های تولید شده با هماهنگی بسیج اصناف کشور و دستگاه‌های ذیربط در اختیار دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه‌ها قرار گرفته است.

اخیراً با توجه به نیاز مبرم مردم استان خوزستان به ماسک، تعداد یک میلیون ماسک توسط یکی از کارگاه‌های تحت پوشش این سازمان تولید و به دانشگاه علوم‌پزشکی این استان ارسال شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهریا ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
تحویل ماسک منزل
شهریا ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
تحویل ماسک منزل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار