کد خبر: 1010504
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
‌تلاش امدادگران و پلیس برای یافتن دختر گردشگر که از سه روز قبل در منطقه حفاظت شده جهان‌نمای شهرستان کردکوی ناپدید شده، همچنان در جریان است. رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با رد فرضیه قتل یا ربوده شدن این گردشگر گفت که تلاش‌های گسترده در جنگل و کوهستان برای یافتن این گردشگر جریان دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سیدرحیم میرکریمی، معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان توضیح داد: ساعت ۱۱:۲۰ شنبه ۲۱ تیرماه به امدادگران هلال احمر خبر رسید، دختری گردشگر در منطقه حفاظت شده جهان‌نمای شهرستان کردکوی ناپدید شده است. همزمان با حضور امدادگران مشخص شد که دختری ۲۷ ساله به نام سها رضانژاد که همراه تیم ۲۴ نفره از استان تهران به این منطقه آمده بود ساعت هشت صبح چادر خود را ترک کرده و دیگر برنگشته است. همراهان سها پس از جست‌وجوی اولیه، وقتی از پیدا کردن او ناامید شده بودند پلیس و امدادگران را از ماجرا باخبر کرده بودند. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که تیم‌های گسترده امداد و نجات هلال احمر به همراه نیرو‌های نظامی و ارگان‌های دیگر وارد عمل شدند و به صورت زمینی و هوایی تجسس برای یافتن سها را شروع کردند، اما تلاش‌های امدادگران برای یافتن سها ثمری نداشته است. معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان گفت: تلاش تیم‌های امداد برای یافتن این گردشگر همچنان در جریان است.

تجسس‌های پلیس

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان هم در توضیح بیشتر عنوان کرد: گروهی که سها با آن از تهران راهی منطقه گردشگری شهرستان کردکوی شده بود، گروه طبیعت‌گردی و کوهنوردی بود که با فراخوان سه نفر از اعضای اصلی گروه در فضای مجازی تشکیل شده بود و آن‌ها به سمت ارتفاعات جهان‌نما حرکت کرده بودند. وی ادامه داد: تمام وسایل سها از جمله تلفن همراهش داخل چادر جا مانده است. بررسی‌ها نشان داده که سها با همان لباس‌های عادی که به این سفر آمده بود، ناپدید شده است. سرهنگ مروتی گفت که سه نفر از اعضای اصلی گروه در حال حاضر در اختیار پلیس آگاهی هستند و تحقیقات از این افراد انجام شده و تمامی گروه‌های امدادی از جمله پلیس، هلال احمر، محیط زیست، محیط‌بانان منابع طبیعی، گروه‌های مردمی، تیم‌های «آفرود» هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان در حال جست‌وجوی برای یافتن سها هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با رد فرضیه قتل یا آدم‌ربایی گفت که تلاش‌ها برای یافتن این دختر همچنان در جریان است. وی گفت: دو فرضیه سقوط از ارتفاع یا گم شدن او در جنگل مطرح است و خانواده وی هم در محل حضور دارند و تلاش برای پیدا کردنش با تمامی توان و امکانات بکار گرفته شده ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار