کد خبر: 1009969
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی؛
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان‌رضوی با ابراز تاسف از غفلت ۲۶ دستگاه متولی عفاف و حجاب در اجرای وظایف خود گفت: درصددیم با برگزاری نشستی این وظایف را مجدد بازنگری و به دستگاه‌ها گوشزد کنیم.

حیدرزاده اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مناسبتی سازمان بسیج جامعه زنان که نسبت به دیگر برنامه‌ها پررنگ‌تر است عفاف و حجاب است که این برنامه در طول سال در قالب ماموریت‌های مختلف و در عرصه فرهنگی، تربیتی و اجتماعی و بطور ویژه در هفته عفاف و حجاب اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته عفاف و حجاب شاخصه کار ما فضاسازی فرهنگی و تبلیغی است و امسال با توجه به شیوع کرونا هیچ گونه تجمعاتی نخواهیم داشت.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی سیار بیان کرد: ما قرار است در این هفته مانور رسانه‌ای، فرهنگی با رویکرد مطالباتی در بدنه اجتماعی را به داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان خراسان‌رضوی و مشهد، استفاده از ماسک را یکی از معروفات عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی، حفظ سلامت مردم حائز اهمیت است لذا در این هفته علاوه بر توصیه مردم به حفظ پوشش آنان را به استفاده از ماسک امر خواهیم کرد.

حیدرزاده در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به تبلیغات سوء دشمن علیه زنان کشورمان و حجاب نسبت به تمرکز و توجه به موضوع عفاف و حجاب در فضای مجازی تاکید و گفت: در این راستا سه کلیپ با همکاری قرارگاه فضای مجازی سپاه استان با محوریت عفاف و حجاب و با عناوین باغ خونی (بازخوانی حادثه گوهرشاد)، حجاب قانونی و امر به معروف ساخته شده که قابلیت پخش در فضای مجازی و رسانه ملی را دارد.

وی به ایجاد سه هشتگ «تجربه آرامش»، «زن محترم است» و « رضاخان قاتل زنان» در فضای مجازی اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی از معرفی 10 بانوی شاخص رسانه‌ای و فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی از سطح استان و معرفی آنان به معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) جهت تهیه برنامه‌های عفاف و حجاب و اجرای مصاحبه‌های رادیویی درباره همین موضوع خبر داد.

وی با ابراز تاسف از غفلت 26 دستگاه متولی عفاف و حجاب در اجرای وظایف خود اظهار داشت: ما درصددیم که با برگزاری نشستی با حضور استاندار و دستگاه‌های متولی این وظایف را مجدد بازنگری و به دستگاه‌ها گوشزد کنیم.

حیدرزاده با بیان اینکه هدف ما این است که هویت زن را در جامعه جهانی جا بیندازیم افزود: یکی از اقدامات ما در سال جاری ایجاد شبکه نخبگانی برای ترویج و گفتمان‌سازی زن طراز انقلاب اسلامی است و امید است با این کار گام بزرگی را در طول سال برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار